TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sofie
12-8-2011
|
28-7-2011 14:29:12
Oeie, dat is niet leuk. Normaal gezien mogen ze het niet openen in de post, dus kunnen ze je adres eigenlijk niet weten. Dus ik vrees als ze ondertussen al 2 weken gepost zijn, ze niet meer zullen aankomen. Ik wou ook eerst via post versturen, maar omdat we eigenlijk niet veel vertrouwen hebben in de post, hebben we alle uitnodigingen zelf rondgedragen en in de bus gaan steken. Je kan altijd wel via de site van de post klacht indienen denk ik; Wij hebben dit eens gedaan en naderhand bleek dat onze postbode zijn zak met brieven gewoon weggooide en op café ging zitten... Hadden plots aanmaning van telenet ontvangen met 7€ extra te betalen. We hebben telenet gebeld en moesten die 7€ uiteindelijk niet betalen. Hopelijk heb je reserve uitnodigingen want ik denk niet dat ze nog tevoorschijn zullen komen.
|
|
Sandy
28-5-2011
|
28-7-2011 14:53:48
Hallo Ik heb hetzelfde voorgehad met een uitnodiging, die verloren gegaan is. Naar dat adres had ik twee uitnodigingen gestuurd, op dezelfde moment in de bus gegaan, de ene is aangekomen en de andere niet. Ik heb een klacht bij de post gedaan, maar ik kreeg enkel een brief met excuses terug. Ik zou terug een uitnodiging sturen als je nog op reserve hebt, anders zou ik gewoon bellen naar die persoon en uitleggen wat er gebeurd is, ik denk wel dat ze dat kunnen begrijpen. Groetjes
|
|
joyce
30-4-2011
|
28-7-2011 14:56:00
hoi
Wij hadden er ook al zeker 1 die niet is aangekomen... Uiteindelijk via via teweten gekomen en alsnog een uitnodiging bezorgd.
Soms loopt het wel eens mis natuurlijk bij De Post. Kan je ook niet veel aan doen.
Wij hebben sowieso toch iedereen waarvan we nog niets hadden gehoord aangesproken om al dan niet te bevestigen of ze aanwezig gingen zijn.
groetjes
Joyce
|
|
Daphne
9-9-2011
|
28-7-2011 15:00:01
Bedankt voor jullie reacties.
Ik heb nog een aantal reserves .. deze zal ik dan zelf wel in de brievenbus doen.
Een klacht indienen bij de post brengt dus niet zoveel op :-s
voor de bedankingskaartjes achteraf weet ik dus dat ik die ook best zelf wegbreng :-)
|
|
Penny
20-7-2011
|
28-7-2011 15:35:26
wij hadden ons adres er ook niet opstaan en de post heeft onze uitnodigingen open gedaan en terug gestuurd. Ook van mensen die in dezelfde gemeente wonen en de ene heeft hem wel gehad en de andere niet....
|
|
Vicky
5-8-2011
|
28-7-2011 15:47:38
Da's echt balen hé! Hier ook hoor, we weten al van minstens één uitnodiging die er niet geraakt is!
Ik heb al slechte ervaring met de Post, maar omdat familie/vrienden van overal komen, kunnen we jammer genoeg niet zelf rondrijden met de kaartjes... :-(
Ik heb daarom bedankingskaartjes op voorhand besteld (we gaan kort voor de trouwdatum al met ons kleren en kindjes naar de fotograaf), zodat ik ze op het feest zelf kan geven...
Groetjes,
Vicky
|
|
Sara
28-5-2011
|
28-7-2011 15:49:28
Wij hadden 7 uitnodigingen die nooit zijn toegekomen. Het adres stond wel op de achterkant, maar zijn na 3 maand nog steeds niet terecht.
Idd, een reserve nemen en zelf bij hun gaan afgeven;
|
|
Anneleen
10-9-2011
|
28-7-2011 17:21:23
Ik had 1 waarvan het adres niet correct was. Ik had ook ons adres niet op de achterkant van de envelop geschreven. Bij mij had de postbode de envelop wel opengedaan om te kijken wat ons adres is. Daar je ziet dat het om een trouwuitnodiging gaat. (was uiteindelijk blij dat hij dit heeft gedaan, want anders ging ik niet weten dat het adres foutief was...)
|
|
jeff
27-8-2011
|
28-7-2011 19:15:00
Wij hebben er 85 opgestuurd en 5 niet aangekomen!! Gelukkig hadden we reserve! En met dubbele zegels erop! Ik stuurde op 6 mei eentje op naar frankrijk en het is verlede week gearriveerd!! Lan g leve de post! Het komt altijd aan...alleen...je weet nooit wanneer!!!!!
|
|
Sanne
9-7-2011
|
28-7-2011 19:48:30
De uitnodiging die wij naar Frankrijk hadden gestuurd, was er binnen een paar dagen. ;) Hetzelfde met eentje naar Spanje. De uitnodigingen die binnen België zijn gebleven, zijn voor zover ik weet allemaal aangekomen, dus het kan ook gewoon goed gaan, gelukkig.
|
|
Kendra
21-5-2011
|
28-7-2011 20:12:06
Bij ons was dat ook en die zijn nooit toegekomen. Wij wisten het echter maar op de trouw zelf (waren gelukkig goede vrienden die zeker wisten dat ze waren uitgenodigd). Je kan misschien iedereen een mail sturen? Daar kan je dan de situatie uitleggen? Normaal is de max levertijd 3 dagen dacht ik, dus het zal wel verloren zijn geraakt jammer genoeg :(
|
|
Lesley
15-10-2011
|
28-7-2011 21:50:10
Bij ons is het ook geen optie om ze zelf rond te brengen vermits iedereen zeer verspreid woont. Ik heb ons adres op een stempel en die er op gezet en ik hoop dat ze allemaal zijn aangekomen (nog niks terug gekregen ofzo). Ik heb er geen reserve meer, heb ze zelf gemaakt, maar was gerief uit Ava, dus is nu wel gemakkelijk bij te maken. Was daarstraks nog via Facebook met iemand aan het chatten en blijkbaar heeft die ons dochtertje haar geboortekaartje ook niet aangekregen en ik maar afvragen waarom ze niet op bezoek kwam want bij mijn zoontje was ze wel komen kijken Ondertussen is mijn dochter 10 maanden, dus ook niet meer echt de moeite om te komen babykijken Zij was adressen aan het bijeen verzamelen voor haar geboortekaartje en zo is het dus uitgekomen.
|
|
Evelien
4-6-2011
|
29-7-2011 10:53:42
Wij hadden ook enkele uitnodigingen die niet zijn toegekomen.
Het is best steeds op elke omslag een retouraders te zetten aangezien de post in principe geen omslagen mag openen. Zo hebben wij er gelukkig enkele teruggekregen en opnieuw kunnen posten (of zelf bezorgen)
Opnieuw bezorgen zou ik zeggen.
|
|
Daphne
9-9-2011
|
29-7-2011 12:05:32
Ik verschiet er toch van dat dit bijna bij iedereen gebeurd !!
handig is anders natuurlijk, maar ik ben best blij dat ik niet het enige geval ben :-)
|
|
Meg
24-9-2011
|
8-8-2011 18:30:54
ik heb maar 5 uitnodigingen opgestuurd, de rest is afgegeven... ze zijn vorige week maandag op de post gegaan, dus ik moet eerlijk zeggen dat ik in spanning op een reactie van die 5 vrienden wacht... Ik had eigenlijk gehoopt dat die gelijk iets zouden laten weten in de trant van: " he bedankt voor de uitnodiging", maar tot nu toe nog niks gehoord. hoe lang moet ik nog wachten eer ik er eens achter zou polsen of ze de uitnodiging gehad hebben?
|
|
Daphne
9-9-2011
|
9-8-2011 10:34:28
UIteindelijk heeft iedereen z'n kaart ontvangen. Sommigen 3 weken later. Maar eind goed al goed. Ik zou wel als tip geven om te noteren wie je op de post hebt gedaan zodat je achteraf altijd kunt controleren of ze de uitnodiging gekregen hebben :-)
|
|
tanja
30-6-2012
|
12-11-2011 17:08:21
Weinig kans dat je dit nog leest maar ik heb hetzelfde gehad met vierkante (dus dubbel tarief) geboortekaartjes. Ongeveer een derde missing!! Excusebrief en geld gekregen. Geen vergoeding voor drukwerk wel voor de postzegels.
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|