Terug naar overzicht
kijk eens op de site, http://www.linearaffaelli.be/shops.php?selection=bridal... groetjes
Linx in Leuven
Cermo in Turnhout
Dag Kim, ik heb eigenlijk net hetzelfde gehad de eerste keer dat ik ging kijken voor een trouwjurk. Ik heb ze niet genomen maar ben naar andere winkels geweest op zoek naar dezelfde jurk. Uiteindelijk is het een heel andere jurk geworden, maar dat doet er nu niet toe.Wat ik wil zeggen is dat ik niet voor het pasmodel zou gaan. Daar zijn al zoveel spelden in gestoken en die zijn al zo veel aan gehad.. Er zijn heel veel bruidswinkels die Linea Raffaelli verkopen. Probeer erachter te komen wat de naam is van de jurk, en bel dan eens naar verschillende winkels om te horen of ze de jurk nog hebben of nog kunnen bij bestellen. Succes!Hanne
Hmm, dat is heel vreemd, dat ze die jurk niet meer kunnen bijbestellen. Dan moet hij al erg oud zijn, want bij Linea Rafaelli kan je de collectie van drie jaar terug nog nabestellen. Tenminste, zo is me bevestigd door Linea Rafaelli zelf. Nu maakt het natuurlijk niet echt uit als dat je droomjurk is, uit welke collectie ze komt. Maar ik zou eerlijk gezegd ook niet het pasmodel van een winkel willen. Tenzij ze je een heel fikse korting aanbieden ;-) Ze hebben alleszins Linea Rafaelli bij Moderna in Schepdaal (Dilbeek), andere winkels vind je op de site van Linea Rafaelli.
de enige rede dat ik zo direct kan indenken dat ze het niet meer kunnen bestellen (en dat het dan ook in andere winkels niet meer kan) is dat het inderdaad een jurk is uit een vroegere collectie en dat de gebruikte stoffen niet meer op voorraad zijn. bij Linx in Leuven hebben ze hele grote collectie Linea Raffaeli, bijna alles eigenlijk...
Ook in het Bruidshuis in Merksem hebben ze Linea.