Nu Online
Momenteel zijn er 316 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ervaring met Youniek bruidmode - Turnhout

28-7-2011 22:36:05
Hey bruidjes
Ik denk er sterk over om een kleed te laten maken door Youniek bruidsmode.
Graag had ik jullie ervaringen met deze winkel (indien die er zijn).

Bedankt!!

ANNELIES
18-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 19 | Gelezen: 5192

Kirsten
18-2-2012
 Meld misbruik28-7-2011 23:08:18

Hey Annelies,

ik ben vorige week naar Youniek geweest. Het is de eerste bruidswinkel waar ik ben binnen geweest, en ik heb er ook onmiddellijk mijn droomjurk gevonden en besteld! :)
Hier op het forum had ik al heel veel positieve commentaar gelezen over de winkel, dus ik had hoge verwachtingen. Ze waren er echt heel vriendelijk! Ik heb een jurk uit hun collectie gekozen en daar nog kleine aanpassingen aan gedaan. Maar je kan ook met een eigen ontwerp afkomen...

Nathalie
25-5-2012
 Meld misbruik28-7-2011 23:38:44

hey

rond welke prijzen gaan haar kleren ?

Tine
26-5-2012
 Meld misbruik29-7-2011 8:07:22

De jurken gaan tot max 899 Euro.
Ik ben er enkele weken geleden geweest. Heb nog niet besteld maar heb er wel een heel mooi kleedje gevonden.

Leentje

Meld misbruik29-7-2011 8:27:20

Ik heb aantal weken geleden samen gewerkt met een bruid wiens jurk ook van Youniek kwam. De bruid was vol lof over de winkel, de wijze waarop ze werken, de democratische prijzen, en alles wordt, volgens haar zeggen, perfect op maat gemaakt en eventueel geretoucheerd indien het niet goed is.
Het kleed zat gewoon perfect aan haar lichaam.

Heb eens op de site gekeken, en ook al ben ik geen bruid, ik vind dat er heeeemels mooie jurken tussenstaan!

Samira
2-9-2011
 Meld misbruik29-7-2011 8:40:25

Hoi
Mijn kleed komt ook van youniek. Volgende week ga ik voor de tweede pas voor de retouches. Ik ben enorm tevreden over de service en de kwaliteit die ze afleveren. De prijzen zijn heel democratisch. Echt een aanrader!
Groetjes

ine
3-9-2011
 Meld misbruik29-7-2011 10:52:14

Hoi, ik volg Samira hierin.
Mijn kleed komt ook van bij Youniek, voor een hele democratische prijs vind je er kleedjes die heel erg lijken op merkkleedjes (marylise en zo).
Zo heb ik een bustierkleedje met pareltjes (zeer eenvoudig maar zo wou ik het) met een gebonden rug (met linten) voor 699€. Voor zoiets van Marylise zou ik makkelijk rond de 1200€ zitten dus voor mij was dit perfect!

Vicky
18-6-2011
 Meld misbruik29-7-2011 11:53:07

Gewoon doen! Heel tevreden van!

vanessa
22-6-2012
 Meld misbruik30-7-2011 22:12:26

Mijn bruidsjurk komt ook van daar , maar ik had deze veel te vroeg besteld, ge kent dat he je wil dat absoluut en had nog bijna twee jaar maar ik dacht ik krijg dat nooit meer voor zo'n prijs en nu veel te groot dus hangt terug te koop en heb al een andere die ik waarschijnlijk terug bij hen ga laten maken de kwaliteit is echt super voor wat je betaald mijn jurk zat bij een ander winkel aan 1300 euro en bij hen had ik ze voor 580 als inclusief

Elsie
4-5-2012
 Meld misbruik31-7-2011 14:27:29

Hoi, even een vraagje: klopt dit nu dat deze kleedjes in China gemaakt worden?

Groetjes

ANNELIES
18-5-2012
 Meld misbruik31-7-2011 19:27:22

Hey,
Bedankt voor alle antwoorden.
Ik ben overtuigd!

Elsie, blijkbaar worden de jurken in Azië gemaakt.

Groetjes
Annelies

Tine
26-5-2012
 Meld misbruik1-8-2011 8:51:08

Elsie,

volgens mij is 1 van de eigenaars chinees. Ze laten deze volgens mij in China maken.

EVY
30-8-2012
 Meld misbruik23-6-2012 13:20:38

Mijn jurk is ook van Youniek. Alles is mogelijk, combineren van bovenstuk ene jurk met rok andere jurk. En dat voor 10% van de prijs van de jurk. Kwam bij mij neer op 60 Euro meerkost!! Straks 1e pasbeurt. Kijk ernaar uit. Jurken worden idd in Azië gemaakt. Vrouw des huizes is Aziatisch!

ANNELIES
18-5-2012
 Meld misbruik23-6-2012 14:38:23

Evy,
Ik ben ondertussen een dikke maand getrouwd (18-5-2012) en heb uiteindelijk een jurk van Youniek gekocht. Ik kan je het enkel aanraden!!
Ik heb ongelofelijk veel complimenten over mijn jurk gekregen, is zeer goed van kwaliteit, is de helft van de prijs als in een andere winkel en de service is schitterend.
Veel succes!
Annelies

Eva
31-5-2013
 Meld misbruik24-10-2012 21:10:02

Eva
31-5-2013
 Meld misbruik24-10-2012 21:15:11

Hoi iedereen,
Op maandag ben ik in Herentals geweest, dinsdag bij Cermo en woensdag ben ik bij Youniek geweest... Wel, deze winkel is echt UNIEK!!! Ik heb daar dan ook mijn droomjurk gevonden. En voor die prijs, daar vind je nergens anders zo'n kwaliteitsjurk!!! Ook de service en de raad, zo eerlijk!!! Ik ben echt super tevreden!!! En hier moet je geen 6 maanden op voorhand bestellen en ze doen niet opdringerig!!!! Niet zoals bij andere winkel, mevrouw u moet nu bestellen, anders hebt u uw jurk niet op tijd... Nee bij Youniek vroegen ze me, wenst u nog wat na te denken of gaan jullie al meteen beslissen? Heerlijk toch? Kleine aanpassingen en retouches zijn in de prijs inbegrepen terwijl ze er op een ander nog eens een 150€ bijrekenen... Nee, Youniek!!! Ieder bruidje zou deze winkel moeten ontdekken!!!

Sarah
21-6-2014
 Meld misbruik6-8-2013 15:39:42

Ik heb ook mijn trouwjurk daar inmiddels besteld , ze zijn super en heb echt mijn droomkleed helemaal zoals ik het wil !

Mieke
4-7-2014
 Meld misbruik7-8-2013 9:48:55

Hoi allemaal!
Na het lezen van al die goeie commentaren over Youniek ben ik er gisteren ook een afspraak gaan maken en ik heb voor dinsdag een afspraak.
Als je binnen komt, hangen daar de witte bruidsjurken. Hebben ze ergens anders nog andere jurken hangen? Want ik vond precies dat er weinig keuze was (of komt dat nu omdat ik te hard vergelijk met de chice winkels die ik al op internet heb gezien?) En er zouden ook gekleurde trouwjurken zijn bij Youniek? Die heb ik niet gezien?
Ik ben in elk geval benieuwd!

Nancy
19-5-2012
 Meld misbruik20-8-2013 16:56:28

Je kan de kleedjes in verschillende kleuren krijgen hoor

ANNELIES
18-5-2012
 Meld misbruik22-8-2013 21:40:52

ik had een rode trouwjurk met zwart van yoniek. je kan naar believen de kleuren zelf kiezen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info