Terug naar overzicht
Alvast proficiat. En maak er een heel leuke dag van. En genieten zeggen ze me altijd. Hier moeten we nog 286 dagen wachten eer het onze dag is. groetjes
spannend !!! geniet morgen van elke sec van jullie droomdagje. alvast een hele dikke proficiat. hopelijk een goei nachtrust (met de zenuwen. ) en ik duim op prachtig weer groetjes
Hier zit er ook eentje vol met kriebels voor morgen!! Mijn grootste zorg is ook dat alles goed mag verlopen. Success en verslagje volgt ;-)
Geniet ervan!
Hier nog 308 dagen, maar ook al zenuwachtig hoor. Geniet van jullie dag! Maak u niet druk over kleine dingen, en laat alles rustig over jullie komen. Alvast een dikke proficiat! xxx Sophie
Alvast proficiat! Heel veel plezier!
Hey Baci, Geniet ervan morgen! Ik duim mee voor mooi weer! Heel veel geluk, plezier en mooie momenten samen gewenst! Alvast een dikke proficiat hè! Liefs, Nathalie
genieten is de boodschap!
Hey, Heel heel veel geluk samen!!!En geniet van de mooie dag!! Zoen en groetjes Ellen
Geniet ervan! Ik zal aan jullie denken op het trouwfeest van mijn nicht en van daaruit eens klinken op jullie huwelijk en mijn verjaardag! ;-)
Iedereen zegt dat het inderdaad voorbij vliegt dus geniet geniet geniet! :)Ik wens je echt een superleuke dag toe!