Terug naar overzicht
Ik kende m'n trouwgelofte uit het hoofd, maar had toch het boekje bij om even te spieken (zenuwtjes hé). Onze pastoor laat de getuigen de boekjes vasthouden en dan is het handig dat jij in 't boekje kijkt dat de getuige van je man vasthoudt en omgekeerd. Anders draai je je weg van elkaar en da's ook geen gezicht hé :-)De mensen in de kerk zien dan zelfs niet dat je even spiekt!Groetjes,Sylvie11/03/06
het is zo dat wij achter het altaar komen te staan met ons gezicht naar de mensen....groetjes Cindy
Ik kende ze ook van buiten. Ik had zelfs tegen mijn man gezegd dat hij ze ook van buiten moest kennen, want dat het niet staat dat je alles moet aflezen.Maar op het moment zelf, heb ik toch in het boekje gekeken. Uit schrik iets verkeerd te zeggen en van de zenuwen...Dat valt de mensen echt niet op hoor!Groetjes,Lindsay06/05/06
ja kan die gewoon aflezen;het beste is dat de getuige van je man (die er dan toch bijstaat) het boekje voor jou vasthoudten jou getuige richt zijn boekje naar jouw man zodat die daaruit kan lezen...zo moet je niet achterom kijken om de tekst te kunnen lezen terwijl je dat eigenlijk tegen de personen over jou aan het vertellen bent :-)Miekereeds 26 dagen getrouwd
HeyIk zou ook voorzien dat ge toch nog kunt aflezen, als ge't van de zenuwen niet meer weet.Maar en vraagske:Staan de getuigen naast het koppel als de geloften afgelegd worden?GroetjesVicky09.09.06
Hey,Staan de getuigen naast het koppel als de geloften afgelegd worden?Dat weet ik nu ook niet...??Cindy
Vrienden van ons hadden een blad lang voor hun trouwgelofte. Ook zij hebben af en toe gespiekt. Je ziet dit wel, maar niemand verwacht dan ook dat je ze vanbuiten kent.