TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sofie
28-8-2010
|
29-7-2011 10:27:02
Hey Elien,
misschien kan je een uitnodiging in Powerpoint of in een soort van filmpje maken? Kan je dit naar iedereen doorsturen? En bespaar je de kost van het papier en van de drukker.
groetjes
sofie
|
|
Céline
1-10-2011
|
29-7-2011 10:32:46
Wij hebben onze kaartjes met Vistaprint gemaakt! (zonder foto).
Zeer mooi, en zeker niet duur!
Je kan uit talloze modellen kiezen (of je creeert er zelf eentje) en dan vul je zelf een tekst in.
groetjes
|
|
Lesley
15-10-2011
|
29-7-2011 10:42:24
Hey Elien, ik heb mijn kaartje ook zelf gemaakt en heel goede reactie op gekregen, toen ze hoorden da'k het zelf had gemaakt kreeg ik nog eens extra complimenten Ik was €1 per kaartje kwijt met een vrij luxueuze enveloppe (dikke zilveren enveloppe). Ik ben alles in Ava gaan halen en heb van een A4-papier 2 dubbel geplooide kaartjes gemaakt (had het gewoon via Word gemaakt), op de linkerkant een gedichtje, op de rechterkant de gegevens. Ik had een zilver kaartje met kleine glittertjes (hebben ze in verschillende kleuren), daar een kalkpapiertje over met zilveren hartjes en die 2 papieren dan bijeen gestrikt met een grijs lint. Had via verschillende sites proefexemplaren aangevraagd, maar vond niks naar mijn goesting en zoals je zegt bijna allemaal minimum €2.5 of duurder! Veel succes met de zoektocht!
|
|
Suzanne
5-8-2011
|
29-7-2011 11:28:47
Hier ook zelf gemaakt. Met papier, envelop, en een stickertje met 2 ringen vanachter om dicht te plakken was ik precies 60 cent per uitnodiging kwijt.
een a4 blad in de helft gedaan. Onze uitnodiging was om met de vouw naar boven te zetten.
Onze namen op geprint, en een groen klavertje vier op geplakt met zo een stukje dikker plaksel tussen.
Als je de uitnodiging open deed vanboven een 'gedichtje', en vanonder de praktische informatie (waar, hoe laat, cadeautip, bellen om te bevestigen, ...)
Hebben heel veel positieve reacties gehad!
|
|
heidi
|
29-7-2011 13:06:53
ik had ook zelf de uitnodigingen gemaakt, iets simpels met met onze kleuren (grijs,ivoor en oudroze), ook trokken we dit alles door door onze zelfgemaakte menukaartjes en misboekjes...veel goede reacties op gekregen
|
|
Evelien
25-2-2012
|
29-7-2011 15:24:37
Als je beslist van ze zelf te maken ben je beter dat je het papier en de enveloppen bij AVA gaat halen. Wij zijn onlangs prijzen gaan vergelijken en AVA was het goedkoopste. De andere winkels waar we gaan kijken zijn: Club, Clips en Paradisio. Groetjes
|
|
eveline
5-8-2011
|
29-7-2011 17:25:30
Wij hebben ook onze uitnodigingen besteld via www.vistaprint.be Je hebt heel veel keuzemogelijkheden, geen foto en zeker niet duur
|
|
els
14-4-2012
|
29-7-2011 22:09:29
Ik maak ze ook zelf ben bij ava achter mijn gerief geweest
2 soorten papier en envelop en was voor 90 stuks 115 euro kwijt.
dan een sjabloontje en mooi lettertype en wat diamantjes uit pipoos erop en niemand die ziet dat het zelfgemaakt is.
|
|
Els
5-8-2011
|
29-7-2011 22:52:00
hier ook vistaprint! heel tevreden van,
we hebben tevens onze menu en naamkaartjes in hetzelfde laten afkomen,
lekker handig
we waren ook voor minder dan 1euro in orde!
|
|
nathalie
14-4-2012
|
30-7-2011 10:09:30
Hallo,
Voor de mensen die hun kaartje zelf gemaakt hebben, is het mogelijk om eens een foto door te sturen naar mijn mail.
Alvast bedankt
nathaliecaelenberghe@hotmail.com
|
|
daphne
27-8-2011
|
31-7-2011 10:48:12
Elien
Ik heb onze uitnodiging zelf ontworpen en laten drukken in een copycenter... Scheelt heel wat van prijs, en de uitnodigingen zien er super uit! In een copycenter kan je ook je papier kiezen, papier rillen, bijsnijden... Wel natuurlijk een professioneel center kiezen é! Succes!
|
|
Fredie
26-6-2010
|
1-8-2011 18:12:48
Je kan eens op volgende site kijken, al was het maar om ideetjes op te doen die je mss zelf kan realiseren (ik denk aan de voorbeelden onder het rubriekje "ribbon en bow") : http://www.specialdayinvitations.co.uk
|
|
Kirsten
16-6-2012
|
4-8-2011 20:57:09
Ela, Ik heb ook op vistaprint geprobeerd en ben er ook tevreden van. Heel goedkoop (zeker als je www.vistaprint.be/25 probeert want dan krijg je ook nog eens 25% korting). Nog een tip: kies altijd voor de langzame levering, het is goedkoper en ze zijn meestal toch eerder klaar... Wij hadden ook geen zin om een foto van ons op het kaartje te zetten dus ik heb een cartoontekening van een bruidspaartje gekocht op bigstockphoto.com voor 7€ en dat gebruikt en het is ook mooi uitgekomen.
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|