Terug naar overzicht
van een buikspreekshow weet ik helaas niets... ik kwam is iets tegen met een tekenaar op de trouw te laten komen met karikaturen :)
Goh... Ik ga eerlijk mijn mening geven: voor mij geven zo'n dingen ab-so-luut géén meerwaarde... Zeker al geen buiksprekers, goochelaars en van die toestanden... Een huwelijksfeest is lekker eten, bijpraten met je familie en vrienden en de beentjes loszwieren op de dansvloer. Het belangrijkste hierbij, vind ik, is dat het bruidspaar in de belangstelling staat en niet één of andere 'artiest' e.d. Leuk voor een verjaardagsfeestje of zo, maar niet voor een huwelijk... Maar nogmaals: dat is mijn mening...
Wij kennen Bart Boullaert vanuit onze "jonge tijd" toen wij hem in privé sfeer ontmoet hebben op vakantie. Nadien zijn wij met hem naar enkele optredens geweest waaronder op een trouwfeest. En toen zei ik al tegen mijn toekomstige "als wij ooit trouwen... dan moet hij zeker komen!" En nu meer dan 10 jaar later is het eindelijk zover. En hij zal erbij zijn! Een echte aanrader! Bij ons komt hij tussen het eten en het dessert. Mvg, Annemiek.
Ik volg Veronique. Bij de feesten waar ik geweest ben, vond ik het telkens jammer dat de gezellige praatjes aan tafel onderbroken werden voor een (meestal te lang) spektakel.