TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Jessica
|
29-7-2011 13:30:19
Hey Ilse Ik heb mijn kleed gekocht in de tweede winkel in Aarschot, maar ik begreep dat de verkoopsters soms in beide winkels werken. Ik was er enorm tevreden, zowel van de service als de jurk zelf. Geen verborgen kosten, alle wijzigingen zaten ook in de prijs van de jurk en nog een leuke attentie gekregen bij het afhalen. Ook meteen de juiste maten, de jurk zat bij de eerste pas al meer dan perfect. Ik had 'Amber' van Marylise (collectie 2009). Vele groetjes Jessica
|
|
Bruidje
3-9-2011
|
29-7-2011 13:38:35
Hey Ilse! Ik heb mijn droomjurk gekocht bij Maxim's Couture in Aarschot. In Mechelen ben ik niet geweest maar over die van Aarschot ben ik zeer tevreden! De verkoopster was zeer vriendelijk en eerlijk, pushte totaal niet toen we voor het eerst jurken gingen bekijken en ik er één heel mooi vond. Ze accepteerde het (en stelde het eigenlijk zelf voor) dat ik er nog wat over wilde nadenken (in tegenstelling tot enkele andere bruidswinkels waar ik langs was geweest, waar ze me probeerden wijs te maken dat de jurk misschien al 'weg' zou zijn tegen dat ik een week of twee later zou terugkomen). Uiteindelijk ben ik 1 week later teruggegaan en heb ik die jurk besteld. Ze herkende mij ook direct en wist onmiddellijk over welke jurk ik het had, vond ik wel mooi :) De jurk die ik heb gekocht is van Pronovias, prachtig, ik kan niet wachten tot het 20 augustus is. Dan is het mijn tweede pas en mag ik het ook al meenemen naar huis! Veel plezier met je jurkenzoektocht, geniet ervan! x
|
|
Veerle
25-8-2012
|
29-7-2011 14:13:32
Hey isle,
Ik heb er 2 jaar geleden een suitekleed gekocht, en ook zeer tevreden over de winkel. Ondertussen zijn we ook verloofd, en binnekort ga ik zeker eens bij hen kijken voor een trouwkleed dan! Ik zou er zeker eens binnenspringen. Ik vind de merken die ze er hebben ook wel leuk.
Veel succes !
veerle
|
|
Sharon
20-8-2011
|
29-7-2011 14:43:21
Hallo Ilse,
Ik heb mijn kleed bij Maxim's in Mechelen gekocht. Ik mag het sebiet om 17u gaan afhalen, want ze gaan in vakantie. Ik ben uiteindelijk wel tevreden, maar er zijn toch wel wat kritische punten en moeilijkheden geweest.
Er is zowat vanalles gebeurd :)! Ik ben eerst bij Maxim's gaan passen. Ik vond dat de verkoopster zelf weinig initiatief nam, weinig tips... Ze heeft zelf geen enkel kleed voorgesteld om te passen, ook niet toen ze doorhad welke stijl bij me paste. Er waren wel 2 mooie kleedjes bij, waar ik tussen twijfelde, maar ik wou eigenlijk ook graag nog is in een andere winkel gaan zien.
Ik ben dan diezelfde dag nog naar La Tiara en naar Jagré geweest. Ook daar had ik in elke winkel 1kleedje dat ik mooi vond, maar het 'Waaauuuwww!'-gevoel waarover ze hier vaak spreken, had ik niet. Ik was wel het meest overtuigd van het feit dat ik graag een kleed had van Rembo Styling. Ik had nog geen enkel kleed gepast van de nieuwe collectie. Ik dus de week nadien terug, gewapend met een blad met allemaal modellekes van de nieuwe collectie. Die modellen die ik de week voordien had gepast waren iets te bombastisch, te breed! Ik had toen ook een andere verkoopster, die wel meer advies gaf en dan was ik verkocht aan 1 kleed en dat heb ik dan ook besteld en een voorschot betaald.
Enkele weken later gaat de dochter van een vriendin van mijn ma daar ook voor haar trouwkleed. Ze hadden achter mijn kleed gevraagd. Maar ipv te zeggen: 'Ja, die hebben hier gekocht, maar wij laten niets zien.' zegt die verkoopster: 'Ah nee, die hebben hier niet gekocht...'. Dus die vriendin van ons ma in alle paniek naar mijn ma gebeld en die verkoopster maar volhouden dat er niets besteld was. Maar mijn ma had al een voorschot betaald. Het is dus zo ver gegaan dat mijn ma heeft moeten zeggen welk merk van kleed ik had (dus die vrienden weten dat nu)... Een uurtje later belden die van de winkel zelf terug naar mijn ma, om te zeggen dat alles in orde was, dat alles besteld was, maar dat ze dat gewoon zo gezegd hadden omdat ze dat niet willen prijsgeven aan andere mensen die zo curieus zijn! Ok, dat snap ik, maar als je zegt dat er niets besteld is, dan geraak je wel in paniek hé!
Dan mijn eerste pas... Ik geraak niet in dat kleed. Mijn kleed is te klein! Ik was 1 kilo bijgekomen (die er ondertussen al terug af is). Maar dat ging zo heel nipt dicht, als ik mijn adem inhield... Ik kon dat geen 5min. zo aanhouden. Ze hebben mij opnieuw gemeten en ze zeiden dat er op mijn kont 4cm was bijgekomen en onder mijn borsten 2cm... Sorry, maar van 1 kilo kan dat niet hé. Die hadden da dus verkeerd gemeten en een te klein kleed besteld. Ze vroegen dan: moet ik er 2 cm uithalen of ga je vermageren? Ik zei: haal het er maar uit. Nu ben ik vorige week terug moeten gaan passen en dan hadden ze die 2cm eruit gehaald. Dat zal perfect! En ik weeg nu terug evenveel dan toen ik het besteld had. Dus dat had niets te maken met da bijkomen hé. Het is mooi gedaan hoor, je ziet er niets van! Dus dat is nu wel allemaal opgelost, maar ik ben dus niet echt 100% tevreden van de winkel.
Uiteindelijk is het wel zo dat je een vaste prijs hebt, je weet het van in't begin! Dus dat is allemaal eerlijk en duidelijk! En ze hebben gewoon ook echt mooie kleedjes en veel keuze...
Groetjes en succes met het kiezen... Joepie, ik mag het mijne straks gaan halen :)!
Ciao
|
|
Léonore
4-2-2012
|
29-7-2011 15:23:04
De retouches zitten zeker niet in de prijs in, laat je niet vangen. Ze zijn er wel eerlijk over en geven je meer uitleg over de meerprijs van de retouches bij het betalen van het voorschot.
Groetjes!
Léonore
|
|
Jessica
|
29-7-2011 15:30:58
Ik heb toch niets extra's moeten betalen voor mijn retouches hoor Léonore. Groetjes
|
|
Sharon
20-8-2011
|
29-7-2011 15:31:35
Ja idd, je betaalt een vaste forfait, maar dat zeggen ze op voorhand. Dus je weet het en je komt niet voor verrassingen te staan. Of er nu veel of weinig moet geretoucheerd worden, de prijs blijft hetzelfde.
Groetjes
Sharon
|
|
Bruidje
3-9-2011
|
29-7-2011 16:52:59
In Aarschot hebben ze mij gezegd dat ze vroeger niets extra vroegen voor de retouches, maar omdat vele bruidswinkels dit nu wel doen zijn ze recent begonnen met het vragen van een vaste kost (50€) voor alle mogelijke retouches die je bruidsjurk ook zal ondergaan. Je zal dus nooit meer dan dat moeten betalen. Jessica had eerder aangegeven dat haar trouwkleed van de 2009 collectie is, dus waarschijnlijk is dat nog van in de tijd dat retouches in de prijs inbegrepen waren. Nu 50€ vind ik nog wel te doen, zeker ook omdat ze het zeggen vóórdat je je bruidsjurk bestelt (in mijn geval toch). Een vriendin van mij heeft bij een andere bruidswinkel op het laatste moment nog 250€ extra moeten betalen voor de retouches van haar trouwkleed, dat vind ik er echt over.
|
|
Léonore
4-2-2012
|
29-7-2011 18:45:13
Idd, € 50 ! :)
Groetjes!
|
|
Els
10-9-2011
|
29-7-2011 20:00:19
Mijn trouwjurk komt ook van Maxims in Mechelen.
Alles prima verlopen, verkoopster gaf me tips over wat er het best zou staan bij mijn mini-lijfje ;), en ze had gelijk. Met hetgeen wat ik in gedachten had stond ik voor geen meter ;), dus ben blij dat ze zelf initiatief nam voor een andere stijl en ik had snel gekozen!
Mijn eerste pas is ook achter de rug en die verliep prima.
Het viel nog iets te ruim en te lang, maar binnekort mag ik teruggaan en als er dan nog aanpassingen moeten gebeuren zullen ze die daar onmiddellijk uitvoeren (zeggen ze toch...)
Dus een top-ervaring tot nu toe !
|
|
Sharon
20-8-2011
|
29-7-2011 20:57:57
Ok ik ben vandaag mijn jurk gaan ophalen... Alles OK met mijn jurk. Maar de mama's (mijn ma en mijn schoonma) gingen normaal ook hun kleed afhalen, maar nu moeten ze morgen nog terug, want er was weer niets in orde.
Dus, wij zijn precies de enige die al zo veel problemen hebben gehad... Dat is 4x dat er iets mis gaat...
Groetjes
Sharon
|
|
Jana
17-9-2011
|
30-7-2011 21:18:48
Ik ben bij Maxim's in Aarschot geweest en was daar heel tevreden van. Heel vriendelijke verkoopster die mij goed geholpen heeft, totaal ni gepusht heeft. Ik mocht zoveel passen als ik wou. Voor retouches moest ik 50 € betalen.
|
|
Sharon
20-8-2011
|
31-7-2011 9:28:13
Het is uiteindelijk ook weer allemaal in orde gekomen bij de mama's. Zij zijn gisteren hun kleed gaan afhalen. Maar ik vond toch dat het echt niet professioneel aangepakt was. Gelukkig wel alles goed gekomen! Raar dat alles alleen bij ons is misgegaan. Misschien ben ik gewoon een lastig mens ofzo ;)!
|
|
Valérie
1-9-2012
|
4-8-2011 21:45:24
Couture Maxime is top. Goede dienstverlening, goede afwerking kleed. Dat was een suitekleed. Nu ga ik in oktober kijken voor mijn trouwkleed. Dus bij mij niets als lof. Zowel in mechelen als aarschot geweesT. Groetjes. Valérie
|
|
Katrien
14-5-2011
|
11-8-2011 16:27:41
Ik heb mijn kleed (Marylise, Rosalia) bij Maxim's in Mechelen gekocht en was heel tevreden! Heel vriendelijke verkoopsters, die ook heel eerlijk zeiden waarmee ik wel of niet stond. Retouches voor 50euro, maar echt in orde. Zou zonder twijfelen terug naar daar gaan!
|
|
An
|
|
|
An
|
|
|
An
|
6-9-2011 13:29:34
Mijn dochter en ik zijn voor 2 weken op een onverwachts moment bruidskleren gaan passen in Mechelen. Wij voelden ons allebei erg op ons gemak. De verkoopster was vriendelijk en liet ons ons gangetje gaan . Na een poos had mijn dochter inderdaad de WAUW-jurk aan. Voor mij voelde dat direct aan als 'haar' jurk. Het is de perfecte snit en de beste kleuren voor haar. Mijn dochter wou toch nog even nadenken .... de verkoopster zei ons, niet opdringerig, dat de stof wel eens zou kunnen opgebruikt zijn als we te lang wachten. Mijn dochter laat zich daardoor niet opjagen, ik in tegendeel wel. Nu zijn we 2 weken verder en ik hoop dat we de bestelling vlot zal kunnen verlopen. Het is een jurk van Linea Rafaelli, top en rok in goudtinten ...... om te stelen! Met deze jurk ben ik echt zeker voor die bijzondere dag.
Veel plezier aan iederen die op zoek is naar een gepast bruidskleed. Ik had zelf nooit gedacht dat ik daar zoveel plezier kon aan beleven.
vriendelijke groeten van een ongeduldige, enthousiaste moeder.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|