Terug naar overzicht
Hey Dorien, ons trouwfeest gaat door in het Godshuis, waar we 2 zalen hebben geboekt: één voor onze alternatieve viering, en de zaal ernaast voor ons feest. We hebben eigenlijk niet overwogen om onze viering op een andere plaats te doen. Groetjes,Hanne
en waar is het godshuis? een zaal voor onze feest hebben we in wiekevorst
Oei, dat zal wat te ver van elkaar zijn. Het Godshuis ligt in Sint-Laureins, in de buurt van Eeklo.
ja alles is zo goed als in kaart gebracht maar enkel een plaats rond de rest van de dag zoeken we dus nog :)
Ik heb er misschien nog eentje: http://www.dezoetedroom.be/ Als je zegt ervaring, bedoel je dan ervaring met de b&b zelf of met een viering daar? Een familie van mij gaat met onze trouwe overnachten in hullebrug. Ik kan nadien wel polsen hoe het daar was. Mijn familie verblijft in de Speypdonckhoeve. Ik weet niet of het iets is, maar het is een soort van boerderij met camping en gastenkamers. Ik zou gewoon gaan kijken overal denk ik...
met ervaring bedoel ik ... mensen die er geweest zijn en vooral het contact dat ze dan hadden met de mensen zelf. wij zijn op zoek naar een plaats waar we onze viering zouden kunnen doen en het is dan belangrijk wel samen tot iets moois te kunnen komen... ik heb Speypdonckhoeve in mijn favorieten opgeslagen (hele map van trouw) misschien kent mijn vriend het wel reacties zijn achteraf dus zeker welkom x