Terug naar overzicht
SUPER voor je Ina. Het zal idd een spannend moment geweest zijn. Ik heb 4 augustus mijn laatste pas en hou mij hart al vast. Juist terug van een weekje zee en had mijn weegschaal niet bij ... Toch 2 kg bij, dus nu tot donderdag een crashdieetje!Nog 11 daagjes en je trouwjurk hangt bij je thuis !!!!! Niet te veel op voorhand aandoen he hihi.Geniet nog van deze 2 laatste weken, het zal er rap genoeg zijn
zéér leukmoment idd de Wedding Dress gaat mee naar schoonouders thuis, dus de eerstvolgende keer dat ik de jurk zal aandoen, zal op dé dag zijn ik kan zelfs mijn trouwschoenen niet 'inlopen', vermits mijn toekomstige door chirurgische ingreep als sinds enkele mndn thuis zit dus kan ik niet ongestoord met mijn schoenen in huis gaan rondlopen hé maar dat kan de pret niet drukken hoor wanneer heb jij je laatste pas? ik wil zelf mss ook nog wel een kilo of twee af, of zeker nog enkele centimeters (Bodystyling), maar als het niet zo mocht zijn, dan is het maar zo jij ook veel plezier met de voorbereidingen