Nu Online
Momenteel zijn er 297 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

geslaagde vrijgezellenavond met klein minpunt

30-7-2011 12:21:53
Hallo medebruidjes,
zoals beloofd een verslagje van onze vrijgezellenavond:

Om 18u15 kwam de beste vriend van mijn vriend hem ophalen, niet wetende of ik hem nog zou zien die avond hem toch nog gezegd dat hij zijn verstand moest houden (haha).
Om 18u30 kwamen enkele van mijn vrienden mij oppikken, ik moest een lintje aandoen (ik ga trouwen, kus me!) en toen mocht ik in de auto stappen. We reden naar Brugge en kwamen aan bij een bowling.
Daar stonden al mijn vrienden en zijn vrienden ons op te wachten, samen met mijn vriend.
Gezellig aperitiefje gedronken en daarna steengrill gegeten. Was echt gezellig.
Daarna nog ons nog gewaagd aan 2 spelletjes bowling, wat bij mij al niet meer echt goed ging, aangezien ze telkens drank voor mij bestelden. Ik heb mij echt geamuseerd.
Enig minpunt was dat een vriendin van mij niet kon meedoen aan de bowling, heeft een probleem aan haar pols... Die heeft dus de hele avond met een gezicht tot op de grond gezeten... Ze moesten ons normaal gezien ook terug naar huis brengen, maar vonden het ineens niet meer nodig en zijn vroeger vertrokken.
Natuurlijk had iedereen het erover, hoe onbeschoft ze wel was geweest. Voelde me er eerst niet zo goed bij, maar heb het dan op aanraden van mijn vriendinnen, niet aan mijn hart laten komen. Nuja, ik heb nu wel goed door wie mijn echte vrienden zijn... en ik weet nu dat ze vies wordt, wanneer zij niet meer in de belangstelling staat. Ik hoop nu enkel dat ze op ons avondfeest ook niet zulk gedrag stelt, want ik denk dat ik dan wel echt mijn geduld ga verliezen!

Moest dit nog even kwijt!
Maar voor de rest een hele geslaagde avond gehad!

Jolien
26-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 814

Nathalie
2-6-2012
 Meld misbruik30-7-2011 13:34:15

Hey Jolien,

Wat een leuk verslagje... Ook wel super leuk om zo met al jullie vrienden samen iets te doen...
Wij willen niet echt een vrijgezellenavond doen, maar dachten ook eerder aan iets samen te doen met de beste vrienden...

Wel jammer van je vriendin, maar zoals je zegt, op zo'n momenten leer je je echte vrienden kennen... Logisch toch dat het om jullie draaide die avond en binnenkort op je trouw...
Ik zou zeggen, laat het niet aan je hart komen, wat mss gemakkelijker gezegd is als gedaan...

Groetjes,
Nathalie

Sonja
6-8-2011
 Meld misbruik30-7-2011 15:49:40

Hey Jolien,

ook niet fijn voor u hé dat uw vriendin zich zo gedraagt, maar al goed dat je het niet aan uw hart hebt laten komen en genoten hebt.
Ik heb vanavond mijn vrijgezellen.
Ben benieuwd want ook ik weet van niks en ben best zenuwachtig.

Groetjes
Sonja

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...