Nu Online
Momenteel zijn er 604 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

beau rivage mauritius

30-7-2011 15:45:04
hallo,

eindelijk hebben we geboekt bij mauritius travel in nederland..
en we gaan naar hotel beau rivage in oktober!!! ik zie er al naar uit!!
nu een klein vraagje aan mensen die er al geweest zijn..we hebben zoiezo vol pension (niet all-inn)
is het daar duur voor te drinken, is er bij het eten,drank inbegrepen, welke uitstappen kan je er zoal doen en zijn deze betaalbaar?
kan je buiten het hotel ook iets bezichtigen?
wij hebben momenteel nog geen info gekregen via post..daarmee dat ik het aan jullie vraag.
en kan je hier in belgie je geld omruilen in mauritaans geld of is het voordeliger op de luchthaven in mauritius?
groetjes
nele

nele

Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 888

Sofie
28-8-2010
 Meld misbruik30-7-2011 15:50:27

Hey,

Wij zijn ook naar Mauritius geweest en we konden in geen bank in belgië geld wisselen. Wij hebben ter plekke alles met Visa betaald.
Je kan er uitstappen doen en die liggen rond de 50 euro pp. Wij hebben het noorden en het zuiden bezocht en hebben een dolfijnen-cruise gedaan.
Buiten het hotel was er bij ons (wij zaten in Le Cannonnier) niet veel te bezichtigen. Met de auto rijden is er ook niet echt aan te raden (ze rijden er links en hebben nogal rare rijgewoontes :-) Op en afritten op de autostrades zijn daar trouwens ook ronde punten! ).

Wij hadden All Inn in het hotel en waar daar toch blij mee want de prijskaart van de drank zag er duur uit.

groetjes en nog veel succes met de voorbereidingen,

Sofie

Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik17-8-2011 11:43:23

Hallo Nele,

Zoals ik in mijn reactie op je andere bericht postte zijn we net 2 weken in Beau Rivage geweest. Als je specifieke vragen hebt, mag je anders gerust een privé-bericht sturen.

groetjes,

Charlotte

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...