Terug naar overzicht
Hoi Mijn verkoopster vertelde me dat heel veel kleedjes vaak tussen wit en gebroken wit inzitten, omdat wit een zeer harde kleur is en maar bij zeer weinig mensen echt mooi is. Mijn kleedje is champagnekleurig/parlemoer-kleur...en lijkt op foto toch echt wit wit :D... Vandaar dat je dus niet echt 100% witte kleedjes zult vinden, maar kleedjes die net iets 'warmer' zijn van kleur maar toch nog wit lijken...als je snapt wat ik bedoel :D! Lieve groetjes Chantal
De dame bij ons in de winkel zei dat ze bijna geen spierwitten kleedjes meer maken ...
Ik heb er eigelijk ook nog niet veel gezien, ik weet niet of je een kleurtje hebt of niet maar persoonlijk vind ik ook dat spierwitte stof het mooiste staat op een gebruinde huid.
Spierwitte kleedjes vind je inderdaad bijna niet meer...maar ik vind dat ook niet zo mooi, zelfs bij iemand met een gebruinde huid. Het is nogal hard... mijn kleedje is in ivoorkleur trouwens ;)
Het mijne is ook ivoorkleur, das het mooiste hè ;-)
Mijn kleed was zwart, dus 'k weet niet echt veel over witte kleedjes ;)
Mijn kleedje is ook volledig zwart. wel typisch trouwkleed qua vorm... Je moet je eigen ding doen! succes met de zoektocht. Wanneer je je kleedje aanhebt, voel je gewoon dat je juist zit. Wit, zwart...of welke kleur dan ook.