Terug naar overzicht
geniet er van!
geniet er van hier nog 13 dagen en dan is het mijn beurt ben eens benieuwd wat mij te wachten staat weet ook totaal van niks
hahaha!! Toch erg als je zo van niets weet hé en die nagels-kwestie maakt het alleen nog maar spannender!! hihi geniet ervan!! Groetjes!
Goh spannend zeg! Die vrijgezellen is waarschijnlijk 't spannendste van de hele voorbereiding. Ik heb nog 16 dagen op de teller te staan en maak me nu al nerveus (want heb het héél moeilijk met verassingen)Kzou zeggen geniet er vanGroetjes
Hey bruidjes, mijn vrijgezellenavond is SUPERRRR meegevallen, heel fijn gehad.Heel mooie verrassingen, zoals pasta in de vorm van penissen, lekstok in een groot rood hart, dobbelstenen met standjes en plaatsen, tattoos, kaarsjes met Just married, en een supermooi juweel.Wij zijn gaan bowlen en Zonhoven en daarvoor lekker gegeten.Na het bowlen een stapje door Hasselt gemaakt.Het was 04.30 u dus zeer geslaagd hé.Voor de eerste keer in mijn leven bowlen, was heel leuk, voor herhaling vatbaar.Het voorproefje naar het trouwfeest is gezet. Ik hoop dat jullie ook een mooie fantastische vrijgezellenavond hebben, ik zou zeggen, geniet er met volle teugen van.Nu nog een weekje en het is de grote dag, zal weer spannend worden !!!!!