Terug naar overzicht
Hey Dorien, Als ik het bij het juiste eind heb, was dat 300 euro. Ik weet wel als je via de goede herder doet, dat er ook wel stukken ivm God moeten voorkomen. Dit is miniem maar ik dacht dat zij die voorwaarde stelde. Groetjes
Hey Dorien, Wij trouwen een kleine maand na jullie. Wij hebben ook beslist om met hen te werken. We hadden een paar maand geleden een mailtje gestuurd en meteen antwoord gekregen. Nu is het wel zo dat wij pas in december terug contact zouden hebben met hen. Vreemd dat jullie zo snel mogen gaan. Maar best leuk!! Hou me zeker op de hoogte hoe het verlopen is hé. Als je op hun website gaat, zie je de kostprijs en als je het gastenboek leest, dan zal je ook zien dat "God" niet ècht hoeft. Ze lijken me heel open. Je mag je ervaring altijd doorstruren naar paja65@hotmail.com. alvast bedankt! Groetjes, Patricia
heej! ja wij hebben niet naar de site in het algemeen gestuurd maar hebben meteen iemand van onze omgeving opgebeld. die zelfde dag heeft de man dan een mail gestuurd die wij hebben beantwoord en reeds onze gegevens zijn ook verstuurd. misschien is het omdat wij rechtstreeks contact hebben met iemand dat het sneller gaat? ons eerste gedacht was het namelijk allemaal met rent a priest te doen maar - man uit onze omgeving kon enkel om 17 uur (bij het opmaken van de dagplanning is dit niet echt geweldig!)- anders hadden we contact met iemand van aan de zee ... voor ons 2uur rijden?! dus wij zagen dat we iemand van lier konden contacteren en hebben dan zo verder tot nu toe geregeld. aan de telefoon heb ik eerst geïnformeerd en hem ook gezegd dat ik al bezig was geweest met de viering... ik vind het in ieder geval supper dat we in de week al contact gaan hebben! en hij heeft mij verzekerd aan de telefoon alles op onze maat uit te werken, hij weet dus al dat wij niet over God en Amen een ganse viering willen... zijn antwoord was hier op : ja dat jullie niet in de kerk trouwen zegt eigenlijk al genoeg! en gelijk heeft die ook wel e ;)
heej patricia ik krijg jouw forum niet open, wou anders wat info meegeven
Hey Ik weet dus niet wie te nemen ... rent a priest of goede herder...en het wordt toch tijd te beslissen!Ik weet helemaal ook niet wat het verschil is? In prijs zijn ze hetzelfde denkik? Hoe heb je een contactnr gevonden van iemand uit de buurt? Wij doen onze viering in Lier.
ah onze man van de goede herder hebben we gecontacteerd omdat hij iemand uit de geburen was ... hij is van lier ... http://www.goedeherder.be/ .goedeherder.be/kerngroep_lier.htm ">--> Kerngroep - Lier... Patrick Vlaemynck, diaken dat zijn de stappen die wij volgde op hun site om bij de man te komen die onze viering voor zal gaan. wij hebben zeer snel een afspraak gekregen om hem te ontmoeten ... zijn laaiend enthousiast eerst hadden we rent a priest in gedachten maar die konden op onze dag enkel om 17uur of van de zee komen ... daarom hebben wij voor goede herder gekozen de eerste afspraak hebben we elkaar leren kennen nu ligt er een vragenlijst bij ons die we tegen de volgende afspraak moeten invullen ook kregen we teksten die we kunnen gebruiken in de viering + eigen teksten mogen ook altijd ... als we deze gebruiken dan mogen we ze al eens doorsturen zodat hij kan reageren. als we alle teksten en liedjes (ook enkele gekregen van hem) hebben mogen we deze doorsturen en gaat hij op onze volgende afspraak een proefje meebrengen hij maakt de vieringboekjes zelf en vraagt hiervoor ook foto's van het koppel dat hij er dan mee in verwerkt als je nog vragen hebt ... wij hebben reeds het eerste contact gehad met de goede herder dus staan toch weeral een stapje verder (regio lier - westerlo)E
Amai dat klinkt inderdaad positief :-) Zouden beide organisaties ook niet ongeveer hetzelfde zijn maar enigzinds concurenten van elkaar? Doen jullie jullie dienst ook in Lier?
ik denk ook inderdaad dat dat ongeveer hetzelfde is zene goh een plaats hebben we er nog niet voor momenteel b en b aant zien in itegem of kasterlee we moeten wel rekening houden dat lier die dag voor ons niet toegankelijk is (lier is dan zoveel jaar bestaand) want wij wouden er ook onze foto's gaan laten nemen = ik ben van de kanten van lier dusja