Nu Online
Momenteel zijn er 414 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Spanning en twijfels

30-7-2011 17:20:41
Hoi mede-bruidjes,

Met nog 13 dagen op de teller begint naast de spanning ook de twijfel toe te slaan. Plots weet ik niet meer zeker of mijn kapsel wel de juiste keuze was en of mijn verloofde mijn kleed mooi zal vinden. Hebben andere bruidjes hier ook last van, zo vlak voor het huwelijk??? Gelukkig hebben we gisteren ondertussen ook het goede nieuws gekregen dat mijn papa het ziekenhuis mag verlaten.

Groetjes,

Babs.

Babs
13-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1291

Katrien
26-8-2011
 Meld misbruik30-7-2011 17:43:58

Heel herkenbaar! Ik heb zelfs al overwogen om mijn bruidskapsel gewoon opnieuw te laten testen op zo'n dagen. Maar dan moet je even terugdenken aan het eerste gevoel dat je had toen je bij de kapper buitenkwam of je jurk ging passen, tuurlijk is het nog mooi. Maar ik weet wat je bedoeld, soms heb ik ook wat schrik dat mijn vriend men jurk te braaf of klassiek gaat vinden, ik ben niet voor een bustier gegaan, en als je dan het internet afschuimt kom je weer 100 andere jurken tegen die "misschien toch mooier zijn dan de mijne of had ik niet beter dit gekozen enz..." Maar die twijfels zouden we ook gehad hebben moesten we iets anders gekozen hebben hoor ;-) Zolang we maar niet gaan twijfelen aan onze bruidegom hè haha! Komt vast wel goed allemaal ;-)

Ina
13-8-2011
 Meld misbruik30-7-2011 18:26:40

ook bij mij staat de teller op 13 dagen
spanning en twijfels? no way !
ja hoor, hier ook last van die 'neveneffecten'
alhoewel, die twijfel over mijn kleed heb ik niet:
ondanks het feit dat ik na mijn kleed besteld te hebben,
nog talloze jurken heb gezien, heb ik van mijn keuze
absoluuuuuuuuuuuut géén spijt
of mijn toekomstige daar hetzelfde over denkt dat valt nog af te wachten
enfin, zolang het gezonde spanning is,
dan ben je niet abnormaler dan andere toekomstige bruidjes hoor
en laat het goede nieuws ff zegevieren en
zet die twijfels en spanning opzij
heb er vertrouwen in, het komt wel goed

Hanne
1-10-2011
 Meld misbruik1-8-2011 14:29:18

Ik heb met mijn vriend verschillende jurken en kapsels op internet bekeken, om een beetje te zien wat hij mooi vond. Toch vraag ik me soms af of ik niet mooier zou geweest zijn met een andere jurk.
Maar ik ben ervan overtuigd dat je zo zal stralen en zo gelukkig zal zijn op die dag, dat je verloofde je jurk sowieso prachtig zal vinden, alleen al omdat jij erin zit

Hanne

Wendy
9-7-2011
 Meld misbruik5-8-2011 0:50:38

Ik had dat ook. Ik heb dan ook mijn make-up opnieuw laten doen omdat ik er te veel over twijfelde. Ik twijfelde ook over mijn jurk en alle andere dingen.
Maar mijn man blijft maar zeggen dat die jurk zo mooi was; dus dat komt wel goed.
Ik denk dat als je jurk bij jou past en jij voelt je er goed in, dan komt dat in orde. Je straalt ook gewoon denk ik dan.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...