Terug naar overzicht
Heel herkenbaar! Ik heb zelfs al overwogen om mijn bruidskapsel gewoon opnieuw te laten testen op zo'n dagen. Maar dan moet je even terugdenken aan het eerste gevoel dat je had toen je bij de kapper buitenkwam of je jurk ging passen, tuurlijk is het nog mooi. Maar ik weet wat je bedoeld, soms heb ik ook wat schrik dat mijn vriend men jurk te braaf of klassiek gaat vinden, ik ben niet voor een bustier gegaan, en als je dan het internet afschuimt kom je weer 100 andere jurken tegen die "misschien toch mooier zijn dan de mijne of had ik niet beter dit gekozen enz..." Maar die twijfels zouden we ook gehad hebben moesten we iets anders gekozen hebben hoor ;-) Zolang we maar niet gaan twijfelen aan onze bruidegom hè haha! Komt vast wel goed allemaal ;-)
ook bij mij staat de teller op 13 dagen spanning en twijfels? no way ! ja hoor, hier ook last van die 'neveneffecten' alhoewel, die twijfel over mijn kleed heb ik niet:ondanks het feit dat ik na mijn kleed besteld te hebben,nog talloze jurken heb gezien, heb ik van mijn keuzeabsoluuuuuuuuuuuut géén spijtof mijn toekomstige daar hetzelfde over denkt dat valt nog af te wachten enfin, zolang het gezonde spanning is,dan ben je niet abnormaler dan andere toekomstige bruidjes hoor en laat het goede nieuws ff zegevieren enzet die twijfels en spanning opzijheb er vertrouwen in, het komt wel goed
Ik heb met mijn vriend verschillende jurken en kapsels op internet bekeken, om een beetje te zien wat hij mooi vond. Toch vraag ik me soms af of ik niet mooier zou geweest zijn met een andere jurk.Maar ik ben ervan overtuigd dat je zo zal stralen en zo gelukkig zal zijn op die dag, dat je verloofde je jurk sowieso prachtig zal vinden, alleen al omdat jij erin zit Hanne
Ik had dat ook. Ik heb dan ook mijn make-up opnieuw laten doen omdat ik er te veel over twijfelde. Ik twijfelde ook over mijn jurk en alle andere dingen.Maar mijn man blijft maar zeggen dat die jurk zo mooi was; dus dat komt wel goed.Ik denk dat als je jurk bij jou past en jij voelt je er goed in, dan komt dat in orde. Je straalt ook gewoon denk ik dan.