Terug naar overzicht
kheb een pmke gestuurd
Wij trouwen er zelf in September. In Juli zijn we er ook geweest voor het trouwfeest van vrienden en we vonden het super lekker! Het eten was lekker, de bediening was heel vriendelijk, ik had veel en genoeg gegeten. Er is keuze genoeg aan mogelijke menu's dus ik kan er niets slecht over zeggen! Ik heb die avond niemand horen klagen! Een mening is natuurlijk heel subjectief. Je mag 2 mensen hetzelfde bord geven. De éne zal zagen en klagen dat er te veel zout aan het eten was toegevoegd. De ander zal klagen dat er nog een beetje zout bij mocht. Smaakpapillen zijn ook kieskeurig hé. Maar in Salons Denotter ben ik wel overtuigd van het totaal concept! Veel succes nog!Debbie
Hey Veronique, Wij geven er ons avondfeest op 26 augustus, maar zijn er in december vorig jaar naar een huwelijksbeurs geweest, waar we konden proeven van de hapjes, drankjes en dessertbuffet. Alles was dik in orde, bediening was vriendelijk en ze stonden open voor alle vragen die we hadden. Nu enkele weken voor de trouw heb ik al enkele mails gestuurd met vragen en ik krijg binnen de paar dagen al een antwoord terug. Ik ben al heel tevreden van de service. Succes nog met de voorbereidingen!
Bedankt lieve mensen voor de toffe reacties ! Geniet nog van jullie (grote) dag en de voorbereidingen Liefs, Vero