Terug naar overzicht
hey Claudia,zoals je al weet trouw ik daags nadien enik voorzie niks extra, ik volhard in de boosheid enblijf hopen op mooi (lees: op zijn minst droog) weer ik ben een koukleum dus als ik tegenslag heb die dag,wanneer het weer ferm tegenzit, dan ga ik het vree koud hebben maar so be it
Ik volhard ook in de boosheid Hoewel ik ook wel een beetje schrik heb dat het koud zal zijn. Maar we zullen wel warm hebben van de spanning
Ja ik ga hetzelfde doen denk ik. Ik ben ook een enorme koukleurm. Gisteren heel de middag buitengezeten met een verjaardag en ik had na een tijd echt enorm koud. Maar we zullen zien hé! Ik hoop ook dat het goed weer wordt :)
Ik heb toch een fijn sjaaltje uitgezocht dat ik aan kan doen als het te koud is. Ik heb dat wel niet in de bruidswinkel gezocht want daar kost het meteen al veel geld en als het dan toch mooi weer blijkt, heb je er veel te veel aan uitgegeven..
ook ik heb een sjaatje (voile) voor over mijn armen te leggen :-)
Ik hoop dat het toch mooi weer is hoor want ik voorzie ook niks, ik kijk alle dagen met spanning af op het weerbericht van hln.be en daar zitten ze op dinsdag al aan 20 ° ik hoop dat het dan zo heel de week blijft kijken jullie nog op ander site s waar je langere weersvoorspellingen hebt? grrtjs
Hey Katrien, Ik kijk op zo'n sites waar je twee weken vooruit kan kijken, maar het nadeel is dat het dan veel verandert natuurlijk. Dit zijn de sites: http://www.zoover.be/belgie/antwerpen/antwerpen/weer http://www.meteoservices.be/be/home/weer/weer-wereldwij... 1Bij deze laatste kan je dan zelf je gemeente invullen enzo...
Voorlopig ziet het er toch niet slecht uit? Zolang het niet regent en de zon een beetje schijnt, ben ik supertevreden!
Hey, Ik ben toch ook aan het overwegen om toch een sjaaltje te gaan halen. Ik moet zaterdag ook voor mijn 2de pas gaan en ga toch vragen of ze nog iets in huis hebben.
Mijn nicht is zaterdag getrouwd en had ook niks voorzien. Maar die dag is de adrenaline zo hoog dat je de kou niet voelt! ;-)
Op onze trouwdag was het ongeveer 20graden, zonnetje en veel wolken en ik heb niks gevoeld van de 'kou'. Normaalgezien heb ik het altijd koud! De adrenaline is inderdaad enorm en je voelt er niks van. Ik had een sjaaltje voorzien maar ik heb het niet gebruikt. Ik heb ook geen tijd gehad om aan eventuele koude te denken trouwens...
ik ben daar ook over aan het denken, maar ik neem misschien gewoon een mooi gekleurd sjaaltje mee, dat ik achteraf kan dragen. Op de foto ga ik er toch niet mee, dus waarom niet he.