Terug naar overzicht
Hey Debbie Ik doe zelf geen kousenband. Wil op mijn feest al helemaal niet dat er met die kousenband iets gedaan wordt. En het knippen in je kleed... Zelf ben ik niet zo héél emotioneel wat mijn kleed betreft en zal ik het achteraf niet op een pop hangen of zo, maar erin knippen... geen haar op mijn hoofd dat daar aan zou denken! Ik weet nog niet wat ik met het kleed ga doen achteraf, maar erin knippen, nee dat zou ik noooooooooooit doen! Groetjes Esther
Heyhey, Ik ga wel voor een kousenband maar dan louter als versiering. Ik ga em niet per opbod verkopen of er iets anders mee doen, het is gewoon iets dat ik wel leuk vind om aan te hebben onder mijn trouwkleed als "verrassing" voor de toekomstige hubbie ;-). En knippen in mijn kleed, dat zou ik eveneens nooit doen! Zo zonde van dat prachtige kleed! Ik ga het mijne achteraf in ons huis in de dressing op een paspop zetten, als "eye-catcher", vind ik wel iets hebben ;-). Groetjes!
hier wel een kouseband maar een 3 dubbel modelletje dat mijn schoonmoeder maakt bovenste voor hubbie middelste gaat naar mijn stief moeder want zij wil een speciaal aandenken onderste word per opbod verkocht ws de rok heffen zakken methode volgens de traditie in de familie is het normaal de linten aan de kouseband (normaal 3 zijde lintjes ) worden op het feest afgeknipt en de genodigdendie willen mogen een stukje nemen (zou geluksbrengertje zijn ) cut the dress nee niet voor mij maar elk zijn keuze kheb al gelezen dat veel bruidjes mijn traditie ook not done vinden dus ja elk zijn meug
Ik ben nu al getrouwd maar geen haar op mijn hoofd dat eraan denkt om in mijn kleed te knippen (en het hangt nu ook gewoon in de zak). Kousenband was ook geen traditie hier, had er wel een gekocht als verrassing zoals Evelien zegt maar ben hem uiteindelijk vergeten aandoen :p
Hey dames, tnx voor de reactie... ik weet het toch niet hoor, mijn trouwkleed gewoon in mijn kast hangen en het daar laten hangen... da vind ik maar gewoon... Heeft er iemand anders geen idee ipv een kousenband? groetjes!
Ik had van mijn zus een kousenband gekregen maar ik zou al niet meer weten waar die ligt. We zitten hier in Vlaanderen, niet in de VS. Hier is dat echt niet de gewoonte. Dat is net zoals het boeket wegsmijten en speeches door de getuigen (en ook Halloween): het komt overgewaaid uit de VS. Ik vond die kousenband trouwens ook vreselijk irritant als ik hem eens aandeed. Maar ieder moet doen waar hij zin in heeft.Ik zou van zijn leven niet in mijn jurk kunnen knippen. Die is door een mevrouw heel mooi gemaakt en die is er zo trots op. Zelf ben ik er ook erg blij mee. Ik kreeg het al niet over mijn hart om de overschot stof weg te smijten.