Terug naar overzicht
Veel gaat er volgens mij niet veranderen hoor. Enkel dat je dan man en vrouw bent maar van persoon blijf je dezelfde en u partner ook. Het is mss het gedachte dat er veel gaat veranderen maar ik denk dat persoonlijk niet.Je krijgt mss wat zenuwkes;) komt allemaal wel in ordengroetjes Britt
hetzelfde hier. Soms slaat de schrik toe! Maar ik denk dat het eerder schrik voor de dag zelf is dan. Tenslotte gaat erna niets veranderen hé... Hoop ik :) haha, nee...het zal de dag zelf zijn die ons zenuwachtig maakt Gewoon van de dag genieten, het komt wel goed...Nog maar 5 dagen hier... brrrrr :) groetjes
Ik ken het gevoel helemaal. Maar zoals hierboven al gezegd, alles komt wel goed! De datum komt dichtbij, daarom dat je waarschijnlijk wat zenuwachtiger worden. Groetjes!
Hoi, Ik had dat gevoel ook voor ik trouwde. Bovendien besefte ik het zelfs de avond ervoor nog niet goed dat ik ging trouwen en dat was best wel raar. Uiteindelijk moet ik zeggen dat er niet veel veranderd is. Wij woonden al samen dus dat bleef hetzelfde en de familie hadden we al ontmoet enzo.Nu zijn we alleen man en vrouw en dat blijft soms raar om te zeggen (ben 23 en dat is toch nog jong om al getrouwd te zijn). Ik zie mijn ventje doodgraag begrijp me niet verkeerd maar ik heb ook soms wel een beetje getwijfeld. Denk dat dat wel normaal is, je bindt je wel aan iemand en dat voor altijd. Maar ik heb hetzelfde gevoel over kindjes hoor, hij wil er dolgraag en ik wil er nog geen. Soit, denk zeker niet dat je abnormaal bent, iedereen heeft dat gevoel wel al eens (ook al durven mensen het niet altijd toe te geven). Groetjes,Kendra
wij staan nu nog met 12 dagen op de teller. en het besluipt mij ook dikwijls. Wij hebben hier al een paar keer kletterende ambras gehad, maar tschijnt dat dat normaal is. Pure stress denk ik. Het rare is dat er normaal idd niet veel veranderd, wij wonen al zolang samen en hebben al 2 schatjes van kinderen.Maar door domweg bepaalde uitspraken kun je tegen het plafond vliegen. Ook ik besef nog niet goed dat ik binnen 2 weken getrouwd ben. kan het me zelfs moeilijk voorstellen.Iedereen zegt genieten maar het klinkt mss erg maar ik kan het niet. Zo te zien ben ik gelukkig niet de enige :D Groetjes Elke
ik kijk er zo naar uit om zijn naam mee te mogen dragen :) want nu wonen we al een jaar onder het zelfde dak maar officieel noemen ze ons nog 'alleenwonend' ... ik wil zo graag bij hem horen :) voor de rest veranderd er niet veel denk ik
Bij ons veranderd er niet zoveel met getrouwd zijn. We zijn ondertussen 12 jaar samen en wonen ook al 10 jaar samen. Buiten het gevoel nog meer verbonden te zijn veranderd er dus voor ons niets.