Nu Online
Momenteel zijn er 296 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vrijgezellendagje 30/07

31-7-2011 14:25:04
Gisteren was mijn en mijn verloofde's vrijgezellendagje.

Onze vrienden hadden dit geregeld dus we wisten van niks.
Gisteren kwamen ze mijn vriend halen om 8u30u. Hij moest sportkleren aan hebben en deftige kledij meenemen.
Zij gingen in Durbuy kajakken en mountainbiken.
Maar de kajak ging niet door omdat er te weinig water in de rivier stond (?!) en de mountainbike was ook niet geslaagd omdat de fietsen praktisch uiteen vielen.

Mij zijn ze om 10.30u komen ophalen. Wij zijn naar Blankenberge gereden. Daar in het café van Betty geluncht. Moest dan ook met Betty op de foto (wel dik tegen haar zin precies). Dan naar blacklight minigolf. Was echt wel eens leuk om te doen. (spijtig dat er eentje was dat haar verlies niet af kon)
Nadien op de dijk in zitzakken cocktails gedronken en nog wat hapjes gegeten.

Van daar terug naar mijn vriendin thuis om ons te omkleden. Van daar naar Wolvertem voor ons avondeten.
Daar echt lekker gegeten!

En van daaruit naar Antwerpen, naar Club Escape omdat ik daar al lang eens wou gaan.
Hebben ze supergoeie muziek! Maar rond 3u heeft die dat niet tegen haar verlies kon ambras gemaakt met een jongen. Waarom weet ik niet. Nadien werd ze kwaad op een meisje op het podium naast haar omdat die drank op haar zou gemorst hebben.
Dus zijn we daar maar vertrokken en hebben dan met de jongens in Aalst afgesproken. Daar nog iets gedronken en om 6u lag ik in mijn bedje :)

Dus buiten die kwaaie was het echt super geslaagd!

Nu is het aftellen naar de grote dag :)

Sofie
12-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 526

Hilde
7-9-2012
 Meld misbruik31-7-2011 15:11:12

Spijtig dat die ene persoon het een beetje "verknald" heeft eh?!

Liesbeth
6-8-2011
 Meld misbruik31-7-2011 21:16:26

dat kan dus wel degelijk hoor dat kajakken niet lukt omwille van te weinig water :)
maar t heeft toch al genoeg geregend?! :)

haha, leuk dat het goed is meegevallen!
groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...