Terug naar overzicht
Hallo!!!Hebben ze bij een audi garage geen tt staan als test model??? Ik denk eigenlijk vast wel, en dan moeet je even slijmen, of je hem tijdens je trouwdag mag testen danwel huren!!!!Heel veel succes!!!Groetjes nathalie 28-07-06
Hey,kan je niet bij de klassieke verhuurfirma's gaan kijken? Niet de firma's waar ze enkel ceremonievervoer hebben, maar de hele gewone, zoals Hertz of zo? Die hebben meestal ook chiquere wagens te huur, zoals Mercedes of Audi... Wij gaan daar een Audi A6 huren omdat dat de lievelingswagen van mijn schatje is. Zelf ken ik niemand met zo'n wagen, ik kan je dus jammer genoeg niet verder helpen.Veel succes ermee!Lieve
hallo,je kan eens horen bij Dockx verhuurcentra. die hebben bijna alle auto's om te verhuren.mvg,Leen
Wij hebben een Audi TT in zilver.Ik zou wel even moeten vragen aan mijn ventje of je die eventueel mag lenen.Van welke streek ben je?Groetjes,Joke
Van tegen Aalst (Erembodegem)GroetjesEvy
Hey,Sorry, ik heb het even nagevraagd, normaal zou het geen probleem geweest zijn. Hij zou de auto niet zomaar meegeven, maar wel in de buurt blijven.Toen ik de datum zei was dit echter een groot probleem, niet thuis die dag. Echt sorry.Veel succes nog.Groetjes,Joke
Heel spijtig maar toch bedankt voor de moeite ik ben je er al heel dankbaar voor.GroetjesEvy17.06.06