Terug naar overzicht
Hey virginie, wij hebben 980 euro betaald voor twee ringen het is een duo ring maar je kan kiezen wi, de mijne heeft ook 8 briljantjes. grtjs
Hey Katrien, Dit is een hele mooie prijs, ik zou dan zeker ook eens gaan willen piepen na al die goede commentaren die ik hier reeds gelezen heb.Wij waren hier in aalst eens gaan rondneuzen bij de juweliers toen hadden we ringen gevonden van 2000Euro vindt dit vrij veel.Bedankt voor jouw reactie.Geniet nog van het plannen vele groetjes.Virginie
Hey, Onze ringen komen ook van FDO, wij betalen zo'n 1200 euro. En ik kan zeggen dat het 2 prachtige ringen zijn ;) In die van mij zitten heel wat stenen, ik weet niet meer precies hoeveel maar ik weet wel nog dat hij serieus blinkt :) Toen ik die ring zag dacht ik echt dat hij super veel geld ging kosten maar ze vielen net binnen ons budget!!Eens gaan kijken zou ik zeggen... Groetjes
bij ons ook FDO, 850 voor 2 witgouden, de mijne met 5 briljantjes in.Je kan zelf een koppel ringen samen stellen, maar ook apart kopen. Groetjes, Liesbeth
Die van ons kwamen op 780 euro en in de mijne zitten 6 brilliantjes, ze zijn witgoud met ijsstructuur of zoiets... heel mooi. Zeker eens naar daar gaan groetjes
Dag Virginie, ik zou zeker ook aanraden om naar Fede Di Oro te gaan. Afhankelijk van waar je woont, kan het wel nogal ver zijn, maar het is zeker de moeite waard. Wij hadden ook eerst bij wat juweliers gekeken, in Zottegem en Aalst, maar ook op reis, en het was overal veel duurder. Nog goed om te weten over FDO: ze zijn goed in het begeleiden van een keuze maken, en ze hebben enorm veel geduld. Ze hebben duidelijk veel ervaring hiermee. Wij wisten heel goed wat we wilden, maar we hebben daar toch bijna een uur gezeten. Af en toe laten ze je alleen, zodat je vrij kan spreken met elkaar zonder dat er iemand van de winkel zit mee te luisteren. Als je vraagt om een bestaand model aan te passen en dus voor het eerst de ring ziet wanneer hij al gemaakt is, en je zou het echt niet mooi vinden, dan zijn ze ook bereid om hier nog allerlei aanpassingen aan te doen. Dus, naast een goeie prijs ook een zéér goeie service. Hanne
Echt de moeite om een langs te gaan! Hele vriendelijke mensen, met kennis van hun vak! Wij hebben onze 2 ringen voor 832 euro en we hebben ze helemaal naar onze zin laten afwerken!
Hallo iedereen, Bedankt voor de reacties,ik ben hier zeker mee geholpen. Ik laat zeker nog iets weten . Nog veel succes iedereen.... Groetjes virginie