Nu Online
Momenteel zijn er 267 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

En de emoties gaan op en neer ...

31-7-2011 18:00:17
Vandaag was de proefsessie voor het eten op ons avondfeest bij Tybeert (Lokeren)! En het was super! Ik heb er echt alle vertrouwen in!!!!

Verder zitten we momenteel wel in de knoop met de bedankjes. We zouden zelf kleine doosjes vullen met bruidssuiker, maar nu blijken die doosjes toch groter dan gedacht. Kortom, de bodem is amper bedekt met suikerbonen! Na berekeningen zijn we tot de conclusie gekomen dat we ongeveer 18 kilo (!) bonen nodig zouden hebben om de doosjes degelijk te vullen... Nu zijn we dus echt krampachtig aan het brainstormen om de doosjes toch meer op te vullen en het wel betaalbaar te houden. Tips/creatieve oplossingen zijn altijd welkom!

Céline
1-10-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 607

Jana
5-5-2012
 Meld misbruik31-7-2011 18:26:56

hey,

das wel jammer dat de doosjes wa groter zijn. kunt ge er geen gewone doopsuiker bijdoen van dezelfde kleur?? waarschijnlijk merkt men zelfs dat niet op! En moest het mischien een echte felle kleur zijn van bruidsuiker mischien beetje smarties bij doen ofzo! is maar een idee.
En anders laagje legge van creppepapier of papier.
Nog veel succes!

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik31-7-2011 18:36:06

snoep in de vorm van hartjes, zoenen,...

Marijke
5-5-2012
 Meld misbruik31-7-2011 19:27:58

Hey Céline!

Wat een toeval dat ik je hier tegenkom! Misschien kan je inderdaad iets anders dan suikerbonen nemen ofwel van die kleinere suikerboontjes...die zijn misschien goedkoper....
Veel succes in ieder geval!

Groetjes,

Marijke

an
12-8-2011
 Meld misbruik31-7-2011 19:52:28

Je kan op de suikerboontjes nog iets leggen misschien, zodat de suikerboontjes als onderlaagje dienen... Of rond een theelichtje leggen ofzo. Je kan inderdaad ook vullen met een beetje snoep, snoep is groter en robuuster dus valt met 5 stuks misschien al heel wat en snoep bij makro is nu ook weer niet zo heel duur. Ik bedenk maar wat :) Je kan misschien de boontjes in een klein zakje steken en zo mooi in het doosje opbergen...

Zo dit was het eerste waar ik aan dacht :) veel succes nog!

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik31-7-2011 19:53:49

Klein beetje cellofaan papier in de bodem aanbrengen.

Ik heb fruithartjes gekocht bij Hema, zeer goedkoop en mooi effect!

Liesbeth
6-8-2011
 Meld misbruik31-7-2011 21:13:29

onder de doopsuikers wat tule leggen in een bijpassend kleurtje?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...