Terug naar overzicht
hey, das wel jammer dat de doosjes wa groter zijn. kunt ge er geen gewone doopsuiker bijdoen van dezelfde kleur?? waarschijnlijk merkt men zelfs dat niet op! En moest het mischien een echte felle kleur zijn van bruidsuiker mischien beetje smarties bij doen ofzo! is maar een idee. En anders laagje legge van creppepapier of papier. Nog veel succes!
snoep in de vorm van hartjes, zoenen,...
Hey Céline! Wat een toeval dat ik je hier tegenkom! Misschien kan je inderdaad iets anders dan suikerbonen nemen ofwel van die kleinere suikerboontjes...die zijn misschien goedkoper.... Veel succes in ieder geval! Groetjes, Marijke
Je kan op de suikerboontjes nog iets leggen misschien, zodat de suikerboontjes als onderlaagje dienen... Of rond een theelichtje leggen ofzo. Je kan inderdaad ook vullen met een beetje snoep, snoep is groter en robuuster dus valt met 5 stuks misschien al heel wat en snoep bij makro is nu ook weer niet zo heel duur. Ik bedenk maar wat :) Je kan misschien de boontjes in een klein zakje steken en zo mooi in het doosje opbergen... Zo dit was het eerste waar ik aan dacht :) veel succes nog!
Klein beetje cellofaan papier in de bodem aanbrengen. Ik heb fruithartjes gekocht bij Hema, zeer goedkoop en mooi effect!
onder de doopsuikers wat tule leggen in een bijpassend kleurtje?