Terug naar overzicht
hey, ik heb de getuigen te vroeg gevraagd, e paar maandjes na de question. En eerlijk? heb er al spijt van dat ik het zo vroeg gevraagd heb. Nu hang ik eraan vast. En er is ondertussen al zoveel gebeurd da je denkt, oei khad mischien toch beter die of diene gevraagd. dus als ik het opnieuw zou moete doen, wachte tot de laatste 3 maand! want op e jaar gebeurd er heeeel veel. groetjes
Oei, da's minder !ik weet al jaren dat ik mijn zus ga vragen, was ook getuige van haarmijn vriend gaat ook zijn zus vragen ...heb jij vrienden gevraagd ofzo?
Heylah, ik ben op 24december ten huwelijk gevraagd en in Februari hebben we onze 4 getuigen gevraagd. Nu spijt heb ik er niet van, want ik wist al héél lang dat ik mijn 2 beste vriendinnen zou vragen.. en ook mijn verloofde wist het wel zeker. Maar zoals Jana zei, een jaar is lang en kan er vanalles gebeuren.Maar omdat je allebei jullie zussen zouden vragen , denk ik toch dat er niets kan mislopen dus als je de juiste gelegenheid vindt zou ik er voor gaan!!Veel succes nog xxx
hey, wel voor de wet heb ik een beste vriendin gevraagd, ma voor de kerk heb ik mijn zus gevraagd. (heb er twee). de oudste heb ik gevraagd om mij weg te geven omdat mijn papa 9j gelede gestorven is aan kanker. sindsdien sta ik er altijd alleen voor, de mama is sindsdien op de dool geraakt! Mijn middelste zus die is toen thuis vertrokken met ruzie, nu omdat ik al die jaren voor mijn mama heb gezorgd en nog steeds met haar in contact ben, wil ze niet komen naar mijn trouw, en haar kindjes van 2 en 5 ook niet. dus met de mededeling dat we gingen trouwen, vroeg ze ineens (de middelste zus) Wie ga je vragen? mijn antwoord was simpel: Iedereen van de familie. toen zei ze: ha maar dan kom ik ni en de kindere mag je ook niet meer zien, het is dus geleden van in maart dat ik haar nog gesproken heb, maar ondertussen heeft ze wel al heel de familie opgebeld met de vraag of ze gingen komen, maar zij niet want de mama ging aanwezig zijn. dus mijn probleem ik sta sinds de dood van mijn papa tussen twee vuren, de ene trekt aan de ene arm en de andere aan de andere! Dus heb ik mijn oudste zus gevraagd, maar het intresseert haar niet echt, stelt ook geen vragen en heeft ook geen belangstelling, want uiteraard heeft ze schrik als ze gaat komen dat ze de kinderen ook niet meer mag zien (Ja zo een venijn is mijn middelste) Steun heb ik dus niet echt bij mijn familie, ik kan er ook niet meer op rekenen! dus voor mij is mijn trouw de belangrijkste dag, waarop iedereen van mijn familie zich zal moete bewijzen dat ze mij toch graag zien! ach ja ik wacht af en soms denk ik: desnoods doe ik het zonder mijn familie! maar toch dan is het niet zo compleet vind ik. dus ofwel heb ik een heugelijke dag tegemoet ofwel mijn hart dat vertrappeld zal worden! daarmee dus dat ik zei dat er veel kan gebeuren als mense zich beginne vrage stelle, wie er komt bvb? of zich beginne moeien! maar als jij een lieve zus hebt waar je op kan rekenen zou ik het toch vragen op gelijk welke tijd!
Ik heb in al mijn enthousiasme mijn getuige meteen gevraagd op dezelfde dag dat ik ging vertellen dat ik was verloofd :) Net zoals zij me meteen vroeg om meter te worden van haar kindje toen ze net zwanger was... En ze is nu net opnieuw bezig om zwanger te worden, kans zit er dus in dat ze hoogzwanger is op mijn trouw, maar dat risico neem ik graag. Mijn broer neemt graag de rol van 'reserve'getuige op zich dan :)Mijn vriend wil binnenkort ook zijn getuige vragen via een etentje bij ons thuis. Er kan steeds vanalles fout lopen, maar zo zit de wereld nu eenmaal in elkaar... Maar er bestaan oplossingen voor bijna alles...
Wij hebben onze getuige gevraagd toen we onze datum en zaal enzo definitief hadden vastliggen. Mijn meter (tante) is mijn getuige en mijn broer is de getuige van mijn vriend. Dus ik moet niet echt wakker liggen van vriendschappen die verkeerd kunnen lopen enzo het komende jaar. :)