Terug naar overzicht
een vacature opstellen?
Ik heb ook een vacature opgesteld. En zo heb ik mijn getuigen gevraagd. En ook die van mijn partner. groetjes
Wij hadden een fotokadertje met een foto van ons met daarop als opschrift: Wil je mijn getuige zijn?Dan na een etentje bij ons thuis hebben we het ingepakte cadeautje afgegeven. Alletwee de getuigen vonden het echt super!
Ik heb ook 2 vacatures opgesteld. Mijn tante heb ik dan ook een prachtig boeket in haar favoriete kleuren kado gedaan, emotie genoeg :) Mijn broer, getuige van Davy, vond het ook leuk gedaan.
Wij hebben puzzeltje gemaakt van een foto. We hadden met letterkoekjes de tekst "wil je mijn getuige zijn" gemaakt. Heel leuke reacties.
hallo, is het mogelijk om zo'n voorbeeld van een vacature door te sturen? vanloock.kelly@telenet.be Alvast bedankt!
Hallo, Wij hebben dit met een soort bruilofts taartje gedaan. We kenden iemand die bezig is met taartjes en suikerpasta/marsepein en ze had een mooie bruilofts taartje gemaakt met de tekst erop. Groetjes
zijn dat jullie kinderen op de foto? trek ze een t-shirt aan met de vraag of ze getuige willen zijn voor hun papa en mama :)
Hey Dorien, ja dat zijn onze kids. Is wel leuk idee van die t-shirts maar dat hebben we destijds gedaan om te zeggen dat grote zus een broertje erbij kreeg. Hey Ki, Wendy en Elien. Die vacatures zijn ook super maar hebben we ook al gedaan :-), destijds om de meter en peter van onze jongste te vragen. Dat bruidstaartje vind ik wel leuk. Mijn vriendin heeft een snoepwinkel, misschien is dat wel iets voor haar.... thanks allen Bianca
Hey, Ik zat overlaatst ook met dit probleem. Ik heb het ondertussen aan mijn zus gevraagd door haar kindje een body te laten aantrekken met daarop wil je tantie haar getuige zijn. Mijn vriend gaat zijn getuige vragen door een wijnfles te laten bedrukken met daarop de datum van de trouw en of hij dan wilt zijn getuige zijn. Succes!