Terug naar overzicht
Hey, Lijkt me een leuk feestje te worden. Wat dacht je van 'Wedding Vibes' of 'Wedding Replay'? Groetjes, Julie
hey ja een tof idee vind ik wel. the after wedding party is miss een ideetje voor een naam. groetjes inge
Hey Heidi, Wedding Nostalgia ?
ooh ik vind dat een superidee!!!! en de naam die inge al had geschreven vind ik toch echt wel ideaal "after wedding party" We hebben al afgesproken dat we dat over 5 jaar nog eens gaan overdoen maar dan in Italië!! Dan kan ik mijn kleed ook nog eens aandoen... Veel plezier met de voorbereidingen!! xxx
Hey, Super een meisje dat ik ken heeft dit vorig jaar ook georganiseer met groep meiden, en er is toen zeer veel volk gekomen, er waren wel al enkele bruidjes die ondertussen een kindje hadden en niet meer in hun jurk konden. Maar het was zeker voor herhaling vatbaar en ze hadden nooit gedacht dat zoveel mensen zouden mé doen. Is dus zeker een super idee. Veel groetjes ellen
Ooh ik vind dat een superleuk idee. Ik kom alvast!
Ik zou daar ook direct op afkomen.Leuk idee!Toen mijn schoonzus enkele maanden geleden 20jaar getrouwd was, had ze bij wijze van verrassing op het avondfeest ook haar trouwjurk weer aangedaan. Niemand die er iets van wist, het was een verrassing voor haar man. Wel leuk om de mode van toen nog eens te zien.Maar daarom moeten we toch niet wachten tot dat we 20jaar getrouwd zijn hé.Dus zeker een leuk idee.