Terug naar overzicht
Een heel dikke proficiat! Jullie zagen er super uit. En amai wat een sleep had je kleed.... Zat zoiets niet in de weg? De 2e link kan ik niet openen, maar de eerste spreekt al boekdelen! Geniet nog van de kriebels op die witte wolk!
Proficiat met jullie huwelijk. En die versiering geweldig. Ze hebben hun best gedaan. Geniet er nog van. De 2de link kon ik ook niet openen. groetjes wendy
Proficiat he! Ik wens jullie nog een heel gelukkig leven samen! Vrienden van mij zijn in juni ook in de Rozerie getrouwd, maar daar was geen versiering voorzien met ballonnen langs de entree. Jullie dansfeest was precies ook beneden in de zaal? Dit was bij mijn vrienden ook niet zo, want er was daar al iets te doen. Dus zij moesten in de zaal boven dansen, maar dansvloer was echt klein... je foto's zijn echt mooi, en je kleed was ook schitterend! zoals hierboven al vermeld kan ik de 2e link ook niet openen.
ik kreeg de eerste én tweede link niet open.
proficiat!!!!!
super locatie!! t ziet er inderdaad echt romantisch uit en wat een mooie zaal!! van welke merk is je trouwkleed trouwen? Konden jullie nadat jullie teruwkamen van de zaal makkelijk jullie huis binnen? ------------- Eline bij mij lukte het ook eerst niet maar als je de link knipt en plakt in adresbalk dan gaat het wel. (ale bij mij toch) groetjes
Mooi mooi mooi! Proficiat!
eerst en vooral kom ik jullie feliciteren met jullie huwelijk ,en ik wens jullie heel veel succes toe waren echt mooie fotokes en jou jurk was ook echt heel mooi geniet er nog maar van grtz nanske
Proficiat!! Waar waren jullie geweest voor het kleedje van jullie bruidsmeisje ? xxx
Mijn jurk was van Maggie Sottero De sleep viel goed mee op het einde kon ik er zelfs vlot de trap mee oplopen :-) Het kleedje van ons bruidsmeisje is van Alice Pi en is te koop bij kleding Anita's in Denderleeuw.