Terug naar overzicht
Dag Daphne, zoiets is inderdaad niet gemakkelijk. Ik heb mijn proefkapsel nog niet laten doen, maar ben wel volop aan het zoeken naar foto's op internet. Eerst heb ik gegoogled op "wedding hairdo" en allerlei varianten daarvan. Daarna ben ik beginnen kijken op websites van huwelijksfotografen, aangezien elke bruid natuurlijk ook haar haar heeft laten doen Daar heb ik meer gevonden dan op websites die specifiek bedoeld zijn om kapsels te tonen.Ik ben nu dit van plan: ik heb nu een set van ongeveer 5 kapsels die ik interessant vind, en aan de hand daarvan wil ik uitleggen aan mijn kapster hoe ik het zie. Ik neem ook een foto mee van mijn trouwkleed. En voor de rest denk ik dat we op basis van het eerste proefkapsel goed zullen zien wat er nog moet aan veranderen. Het heeft helaas weinig zin om je mijn foto's te sturen, want ik heb een strapless jurk en wil veel losse plukken die nog in mijn nek hangen, dus ik heb geen enkele foto van een hoog opgestoken kapsel. Hoe was het kapsel zelf eigenlijk, was je daar tevreden mee? Succes nog!Hanne
Bedankt voor je tip.. mss beter eens de fotografen sites afgaan :-) Het kapsel zelf vond ik niet wauw :-s meer iets wat ik zelf zou doen als ik naar een feest van iemand anders moet. De kapster zelf is zeer goed, niets op aan te merken, maar het is moeilijk om uit te leggen wat je wil omdat je niet op voorhand weet of je ermee staat.. ik ga in ieder geval nog wat rondneuzen op de websites !
http://www.projectwedding.com/photo/browse?tag=hair Hier vind je rond de 17 000 kapsels. Succes ;-)
Hey Daphne, Ik wou een volledig opgestoken kapsel omdat ik ook een kraagje had. In de link hieronder staan enkele fototjes van mij, hopelijk kan je het kapsel tegoei zien. https://picasaweb.google.com/109901223202333032991/TrouwElsEnRoel10Juni2011?authuser=0&authkey=Gv1sRgCJ6n3a3t9dTiOg&feat=directlink Groetjes en nog heel veel plezier met de voorbereidingen! Els
Hey Els, Bedankt om je links door te sturen !! je zag er alvast stralend uit :-) m'n kapsel zal inderdaad naar die richting uit gaan. An, Merci voor de link, er staan al een paar goeie foto's tussen !!
Ik had ook een kleed met opstaande kraag en lang haar + tiara. Als je wil, stuur ik een foto door. Stuur me dan wel eens een priveberichtje.
hey kendra, ik zit in de zelfde situatie dus ik zou het heel graag ook eens zien. isabelle.francois@gmail.com thanks!
Hey Daphne, Mag ik vragen waar je je tiara hebt gevonden, heb al verschillende winkels gedaan, maar vind niet echt een leuke,Bedankt, Marlies
Ik heb deze bij le chapeau gevonden in Antwerpen. Ik wou een tiara en ze hadden eentje liggen van een meisje die dezelfde had besteld dus die kon ik even testen! echt een hele mooie!
bedankt