Terug naar overzicht
Hallo Maaike, Je zou kunnen proberen bij het Bruidsparadijs in Merksem, of ze het daar hebben.. (Misschien eerst even bellen voor je naar daar rijdt..) Misschien hebben ze het bij AVA ook, maar dat weet ik niet zeker.. Succes!Sarah
In Wilrijk (vlak bij Ikea) is er een winkel "Saniland". Dat is een deel van Van Marcke. Volgens mij hebben ze daar badeendjes in de vorm van bruid/bruidegom. Misschien hebben ze bij jullie ook een filiaal van die winkel? Of ken je iemand die niet zo ver van Wilrijk woont? Succes nog met je zoektocht!
AVA, winkels met doopsuikers
ik heb er , en ik denk dat ik ze van de Fun had op de boomsesteenweg, als je van Antwerpen naar Boom rijdt, aan de rechterkant. Ter hoogte van de Decathlon aan de andere kant. Ik denk dat dat een Fun is...
Dankjewel dames! Heb ondertussen AVA en Fun al gebeld maar zij blijken er geen te hebben :(.
En Droomland of Clips?
Eens gaan kijken bij een balloonshop.. Wij zijn onlangs getrouwd en hadden in een ballon ook een trouwkoppeltje badeendjes zitten...
Merci voor alle tips! Ik heb mijn koppeltje gevonden! In Snoezekado in Aarschot! Oef! :)
Joehoe! Super seg! Weer een puntje klaar. Nog een paar nachtjes slapen en 't is zo ver. Geniet ervan!!
Dankjewel Katrien! Geniet jij ook maar van de voorbereidingen, want ze zijn zo snel voorbij!
De onze kwamen van Xenos (NL):