Nu Online
Momenteel zijn er 526 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kado's voor getuigen en ouders

1-8-2011 18:33:02
Hoi iedereen, ik ben op zoek naar leuke en originele ideeën om onze getuigen en ouders te bedanken.
Ik dacht eerst aan een ontbijtmand aan huis laten brengen, maar ik zoek toch nog andere ideetjes. Iemand...?
Groetjes! Ine.

Ine
15-10-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 570

kim
6-8-2011
 Meld misbruik1-8-2011 18:45:40

Je kan eventueel als je een beetje geduld hebt een mooie foto op je trouw laten trekken met die personen en dan in een mooie gepersonaliseerde kader afgeven als herinnering.
veel succes

Suzanne
5-8-2011
 Meld misbruik1-8-2011 23:28:25

Ik heb ook een ontbijtmand in gedachten gehad, maar dan verplicht je de mensen van op dat uur de deur open te doen, en dan te eten.
Kan zijn dat ze nog slapen, of kan zijn dat ze al lang wakker zijn en honger hebben...

Wij hebben nu gekozen voor digitale fotokaders voor de getuigen (30 euro). En voor de ouders gaan we een mooie foto uitkiezen die in de voormiddag is gemaakt, en die laten drukken (30*40), en in een kader steken die bij hun inrichting thuis past. Daar zouden ze allemaal heel blij mee zijn.

En dan hebben we nog voor d emensen die voor ons vervoer zorgen allebei een korf met bieren en zo nootjes enzo erbij.
Mensen die komen helpen met de drank en glazen spoelen enzo: bloempje
Fotograaf (doet dit gratis): grote mand gevuld met allemaal soorten snoep, koekjes, ... zelf gevuld met dingen uit de gb.
En nog twee mensen die heel hard geholpen hebben: bonnen van een winkel die zij kunnen gebruiken.

Wij hebben heel veel uitgespaard, omdat deze mensen allemaal alles gratis voor ons doen, dus daarmee dat we voor veel mensen toch iets voorzien als kado.

Ine
15-10-2011
 Meld misbruik2-8-2011 16:21:29

bedankt voor de tip! Wij hebben ook veel mensen die gratis vanalles doen, zoals fotograaf, filmen, ... leuke ideeën, bedankt!

evelyn
16-9-2011
 Meld misbruik4-8-2011 19:41:18

hey, wij hebben voor ons getuigen een fles champagne gekocht en ons eigen label erop gezet met foto en trouwdatum, en voor de ouders een digitale fotokader, en na de trouw geven we aan de ouders nog een grote foto van onze trouw met bijpassende kader, die digiatale fotokader vonden we wel leuk,zodat ze al ons foto's van de trouw er gaan kunnen opzetten. groetjes

Ine
15-10-2011
 Meld misbruik5-8-2011 14:15:36

en hoe heb je dat gedaan die fles champagne met jullie eigen label?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...