Terug naar overzicht
Hey, De maks, zeer mooi kleed.... Veel geluk samen en geniet nog maar volop na. Groetjes Ellen
Wauw, het was echt prachtig hoor! Dat feestregelement leek me wel tof, waar heb je dat gehaald? Of wil je het ff doormailen aub: Fieke_mieke01@hotmail.com Want kon het niet goe lezen op de foto. Je hebt precies ook heel leuke cadeau's gekregen hé. Groetjes Sophie
Chique chique chique, geen ander woord voor, zo'n mooie foto's en grappige accenten.Ook het feestreglement vond ik tof, ma kon het moeilijk lezen, kan je me dat misschien eens mailen, kan ik iets van opsteken voor onze trouw nu zaterdag.Mail maar sonjavanroy@telenet.be Dikke proficiatxxxSonja
Ik zal de foto's vanavond eens bekijken! Maar het verslagje zegt al veel... Genieten! Veel plezier nog en goed nagenieten van elkaar! Groetjes Sharon
prachtige fotoseen hele dikke proficiat meid geniet nog maar goed na groetjes
Mooi! Proficiat!!!
zo'n mooie dag! wij hebben gisteren ons eerste contact gehad met iemand van de goede herder ... en zijn er ook zeer positief over x
Hey toffe en mooie foto's. Nog is proficiat.Heb een vraagje, zou jij mij u feestreglement is willen doormailen? Vond dat een tof idee, zou ook zo iets willen maken maar zou graag een voorbeeldje willen zien. Je mag het altijd mailen naar: valeke_21@msn.com Alvast bedankt.Valérie