Nu Online
Momenteel zijn er 700 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

E10 hoeve in Brecht

1-8-2011 22:47:30
Hey iedereen,

Wij zijn vandaag gaan kijken naar het Voorhuys, de kleine feestzaal van de E10 hoeve.
Deze leek ons wel heel goed mee te vallen en de prijzen lijken ons ook wel redelijk.
Nu vraag ik mij af of het al iemand anders was opgevallen dat het plafond ons nogal laag leek. Heeft iemand hier ervaring mee?

Wij hebben ook al de kaasboerin in Deurne bezocht, maar hebben het gevoel dat ze ons de zaal nogal hard hebben proberen aan te praten.
We gaan deze week ook nog kijken naar Flinckheuvel in 's Gravenwezel en het 's Graevenhof in Schilde. Ik vrees echter dat deze zalen al in een andere prijscategorie zullen vallen...

Kim
18-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1882

Lesley
15-10-2011
 Meld misbruik1-8-2011 22:59:57

Met de E10 Hoeve geen ervaring.

Maar zoals je zegt is diegene die mee organiseert bij de Kaasboerin nogal heel hevig, ik had er een mail naar gestuurd en die meneer bleef mij een hele tijd lastig vallen, ook al zei ik dat het niet in ons budget lag (goed op de website kijken, die hebben nogal veel zalen waar hij eigenaar van is)

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik2-8-2011 13:25:03

hey

Wij hebben onze receptie in de zaal van de Kaasboerin gegeven, en waren wel tevreden. Ik denk dat het zaaltje daar zelf wel wat klein is voor een avondfeest (ik vond het net op het randje voor onze receptie voor 100 pers), nadeel is ook dat je niet echt buiten kan (of echt op het terras, tussen andere mensen).

Ons avondfeest gaven wij in La Grange in Massenhoven, een heel mooie zaal! Lekker eten, prachtige tuin, vriendelijk personeel, echt TOP!
Wij kozen voor een diner met de suite, gevolgd door een dansfeest.

E 10 hoeve ken ik niet.

groetjes
Joyce

Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik2-8-2011 15:46:00

Hey!!
Ik heb toevallig afgelopen weekend een trouw gehad in de E10-Hoeve!! :-)
Heel leuk hoor! Ik denk dat wij wel in de grote zaal hebben gezeten (stuk wordt dan opgeschoven voor dessertbuffet) want ik heb geen laag plafond gezien! :-)
Eten & service zijn daar zeker heel goed!
Ik heb ook deze zaal vergeleken met de Flinckheuvel en 's Gravenhof maar die zijn echt niet te vergelijken! E10 Hoeve heeft heel goede prijs/kwaliteit (gemiddeld € 60-70 pp voor vast diner en drank tot 4u), de andere twee zijn een stuk duurder (zeker € 100 pp rekenen, volgens mij zelfs nog een stuk meer!). De Flinckheuvel heeft btw geen grote zaal, daar al zeker een laag plafond. 's Gravenhof is ook super maar daar betaal je ook voor!
Wij hebben uiteindelijk voor de Flinckheuvel gekozen waar je qua prijs er tussenin zit.
Veel succes! X

Kelly
13-7-2013
 Meld misbruik2-8-2011 21:31:22

hallo wij zijn recent gaan kijken naar de E10 Hoeve en ik heb deze van de week ook bevestigd.
Qua prijs, zitten zij zéker héél goed, ik zie voornamelijk naar het drankenforfait.
Ik heb al enkele prijsoffertes gekregen, maar deze was 7u lang en dat had ik nog nergens gevonden. Wij zijn toen daar ook gaan eten, en ik moet zéggen héél lekker, verzorgd, vriendelijk,... allé alles zat mee, ik moest geen andere zalen meer zien, en heb deze ineens gekozen...

Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik4-8-2011 11:16:33

Hey Kim, ik zie net dat ik hierboven wel iets verkeerd heb getypt.
Wij hebben niet gekozen voor de Flinckheuvel (en 't 's Gravenhof) omdat zij een stuk duurder waren (vooral in de dranken en weinig flexibel kregen wij de indruk). We hebben gekozen voor Hof Ter Smisse in Hoogstraten. Mss ook iets voor jullie?
Mijn zus is hier vorig jaar getrouwd en alleman vond het TOPPPPP!!! :-) xxxx

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info