Nu Online
Momenteel zijn er 490 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verslag huwelijk 30 juli

1-8-2011 23:00:33
Beste mede bruidjes en bruidegommen,

Hierbij een verslag(je) van onze droomdag!

Mijn ventje en ik zijn allebei in ons huisje blijven slapen. Had eigenlijk helemaal niet veel stress, alles was geregeld en in orde. We hebben gelukkig geen regen gehad, helaas ook geen zon.

De dag begon om 6u45, opstaan, doucheke, en dan naar de kapper. (kapsalon figaro in lier)
Bij gebrek aan een mooie stoffen bloem had ik een orchidee in mijn haar :)
Tegen 8u30 naar mijn moeder thuis. Ze had heel de poort versierd met planten, rozenboog, en confetti. Er hing een plaat met allemaal fotootjes uit mijn kindertijd. En de eerste tranen waren er al voor ik nog maar binnen was.
Onze fotograaf heeft die dan ook ineens op foto vastgelegd! (Kris Schoeters van huwelijksstudio)

Tegen negen uur had ik dan mijn kleedje aan, make-up heb ik zelf gedaan.

Dan kwamen de mensen uit de suite toe. En dan uiteindelijk mijn ventje! Hij zag er heel fantastisch uit! Had ook een prachtig boeketje bij (cin fleur, lier). We hebben dan nog even een glaasje gedronken en dan vertrokken we met onze autootjes naar het gemeentehuis van Lier. We hadden zes kevertjes in alle kleurtjes. (kever-rent)

De burgerlijke trouw was echt zo voorbij. We zijn dan even met de suite foto's gaan trekken in het begijnhof. Daarna ging iedereen iets eten en bleven mijn ventje en ik, onze fotograaf en ceremoniemeester (eric casteleyn uit kontich) voor extra foto's. We zijn er hierna ook gaan trekken in het park van lier.

Om half twee was dan de kerkelijke viering in de begijnhof kerk van lier. Er waren echt heel veel mensen, ook mensen die we niet verwacht hadden. We kwamen juist toe met onze misboekjes, hadden er 155 afgedrukt.
Terwijl ik met mijn papa naar het altaar wandelde waren de tweede tranen van die dag er!
We hadden allebei onze geloften zelf geschreven en het was echt super. Daarna had ik ook nog een tekstje voor de ouders voorgelezen en ze waren echt ontroerd! :)
Na de mis hadden mijn man zijn collega's cava voorzien en kon iedereen een glaasje drinken. Echt superveel complimentjes over de viering gekregen!

Hierna zijn we met de fotograaf via een omweg (voor extra foto's) naar de feestzaal gereden. (de vesten, laakdal) We waren wel een halfuur te laat op onze eigen receptie. Achteraf wel jammer, want het duurde sowieso al maar twee uurtjes...

Na de receptie kwamen heel snel de gasten voor het avondfeest toe. We hebben heel lekker gegeten, maar na de soep had ik eigenlijk al genoeg. En ik ben normaal zo'n dessertenmens :)
Enkele acts van de vrienden en de nonkels (dansje) later, begon onze openingsdans.
Dan heeft de dansvloer niet meer leeggeweest (dj dixx).
Om kwart voor zes heeft hij dan de muziek stillekes afgezet en een uurtje later lagen we in bed. We bleven overnachten op hotel. (roosendaelhof, geel)

Gisteren hebben we dan de opkuis gedaan van onze voortuin. Onze vrienden hebben alles versierd (lees: zand, mais, wcpapier, hooi, boomstronken...) Maar gelukkig zijn ze niet aan ne sleutel geraakt! :)

Iedereen die hier vermeld staat kunnen we echt van harte aanbevelen! Heel onze dag is perfect verlopen, alles zoals we het graag hadden gehad.
Mijn ventje zijn kostuum hebben we gekocht bij de zon in berlaar. Ook de kostuums van de suite kwamen van daar.
Mijn kleedje was van pronovias en kwam van le chapeau in antwerpen, verkoopster pauline, ze wist echt wat me stond! Super veel complimentjes over gehad.

Als jullie graag nog vraagjes hebben, stuur mij gerust een berichtje. Want na anderhalf jaar verlaat ik dit forum... Tijd voor de volgende stap in ons leven, maar we vertrekken eerst nog op honeymoon naar Namibie!

Nog heel veel succes allemaal! No stress, alles komt goed! :)

Groetjes van een overgelukkige mevrouw!

Via deze link kan je dan toch al een fotootje bekijken:
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.15169380152707...

anouk
30-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1911

francis
6-7-2012
 Meld misbruik1-8-2011 23:18:22

van harten met jullie huwelijk
gr Francis

Kimberly
1-10-2011
 Meld misbruik1-8-2011 23:24:50

Dikke proficiat!! Geniet van je witte broodsweken!

Veronique
16-6-2012
 Meld misbruik2-8-2011 7:27:49

ik geniet van je verslagje

Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik2-8-2011 7:54:30

Ik zal straks thuis de foto's eens bekijken, maar het verslagje is al fantastisch :)! Geniet nog goed na en geniet ook van elkaar!

Groetjes

frida
6-2-2010
 Meld misbruik2-8-2011 8:09:39

Leuk toch dat alles goed verlopen is helaas kan ik je foto's niet zien....

ellen
14-4-2012
 Meld misbruik2-8-2011 9:26:40

Hey,

Super... Echt veel veel geluk samen. Grapig ik had ook verkoopster Pauline en zij is inderdaad echt in de wieg gelecht voor die job!!

Kheb ook kleedje Pronovias... (maar welk is nog geheim natuurlijk)

Veel groetjes Ellen

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik2-8-2011 13:03:24

Proficiat!

nancy
20-7-2012
 Meld misbruik3-8-2011 15:15:05

eerst en vooral proficiat ,
prachtig verslagje hoor ,
spijtig maar ik kon niet van de fotokes meegenieten
had ze graag gezien :)
ik wens jullie nog heel veel geluk samen
grtz nanske

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info