Terug naar overzicht
Hey, als je me je emailadres doorstuurt, bezorg ik je die van ons. Wij vonden ook absoluut ons ding niet in die mappen en hebben het door een vriend laten ontwerpen... Groetjes, Hanne
Dag Shanna, mijn vriend en ik lezen beiden graag fantasy. Voor onze uitnodiging nemen we de cover van één van die boeken. Ik heb de illustrator (US) gecontacteerd via e-mail, en van hem kregen we het beeld in het juiste formaat en resolutie. Vrijdag mogen we ze gaan afhalen bij de drukker, ik ben enorm benieuwd Groetjes,Hanne
Hey, Op de website van http://www.cartarosa.be vind ik wel wat originele kaartjes (bv Grunge reeks)Veel succes in de zoektocht, Marlies
@ Hanne: michielsshanna@gmail.com alvast bedankt
Shanna, heb je het ontvangen? Groetjes
hey Shanna, zou je ze naar mij ook eens willen doorsturen aub? kelly.goris@gmail.com merciekes grtjskelly
@ Hanne, jaja, heb ze goed ontvangen ... idd heel origineel, heel mooi ... Nu heb ik een voorbeeld om mee te werken hé ... Alvast bedankt ... Groetjes
Hanne, Zou je dit ook eens naar mij willen doorsturen? Bedankt alvast? sandra.wynants@telenet.be Grts, San
Hela, Ik heb op poobies.be zelf mijn uitnodiging ontworpen en ook op vistaprint.be een paar dingen gemaakt. Als je wil kan ik ook eens voor jou proberen hoor...