Terug naar overzicht
Super dat je je kleedje gevonden hebt!
Ik ken het gevoel, superblij met dé jurk, maar het duurt nog zooooo lang...
Hier idem... de eerste winkel die ik deed had ik direct mijn droomjurk gevonden. Ik ga hem in september gaan bestellen, maar dan moet ik toch nog lang wachten... Ik kijk nu al uit naar de eerste pasbeurt!
Hoe toevallig!! Wij trouwen ook op 15/09/2012. We waren graag getrouwd op 07/07/12 of 04/08/12 maar die data waren ook al volzet voor de feestzaal. Eind van de maand gaan mijn getuige en ik op eerste bruidsjurkenjacht! Ik had gedacht aan La Sposa in Roeselare, ze hebben daar alle gekende merken. Niet dat het voor mij een merk hoeft te zijn, hoor, zeker niet, maar het garandeert wel een ruime keuze, natuurlijk. Het neemt nu toch wel vorm aan hoor. Feestzaal geboekt: check! Discobar geboekt: check! Rent-a-priest geboekt: check! Spannend hé! Geniet nog van je voorbereidingen!! Groetjes, vicky
Onze voorkeur voor de trouwdatum was ook juli of augustus maar uiteindelijk vind ik het nog niet zo erg dat het pas september is. De dj moeten we nog regelen (is op verlof) en de fotograaf ligt ook al bijna vast. Ik zit toch al heel goed op schema denk ik dan. Grootste zorgen al voorbij! Oef!