Nu Online
Momenteel zijn er 593 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Cadeautjes van de collega's - update!

2-8-2011 18:23:12
Hoi hoi

Een aantal van jullie vroegen mij om jullie op de hoogte te houden van mijn cadeautjes van de aftelkalender die ik van mijn collega's voor mijn verjaardag heb gekregen (voor diegene die even absoluut niet weten waarover het gaat...een paar weken geleden heb ik hier een berichtje gepost met foto's van een REUZE-aftelkalender...elke maandagmorgen mag ik er een nieuw cadeautje afhalen en zo kan ik stilletjesaan aftellen naar onze grote dag :D! - Zie mijn profiel voor mijn vorige berichtje waarin je foto's van de aftelkalender kunt vinden)

Dus hierbij na mijn lange vakantie, ineens een foto- update van welgeteld 4 cadeautjes (week 49 - 48- 47 en 46 :D). Hehe twas leuk om vanmorgen 4 cadeautjes ineens te mogen openmaken!

Het cadeautje van week 49: Een meetlint zodat ik zeker nog in mijn jurk zal passen :D

Cadeautje week 48: een cartoontje om de fun er in te houden

Cadeautje week 47: Badpareltjes

En dan tot slot het cadeautje van week 46 (deze week dus :D): Een 'liefde is - kaartje'

Voila sè...bij deze zijn jullie weer helemaal op de hoogte! En nu op naar week 45...dat de tijd maar vliegt :D!

Lieve groetjes

Chantal

Chantal
16-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 847

Vicky
7-7-2012
 Meld misbruik2-8-2011 19:12:20

super leuk Chantal!
Ik vraag me echt af waar jou collega's de inspiratie vandaan hebben gehaald!
Ik vind het ontzettend leuk gedaan en ik hoop dat je er nog veel plezier aan gaat beleven ;-)

Groetjes,

Vicky

Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik2-8-2011 19:17:49

@Vicky: Hehe dat vraag ik mij soms ook af! Een aantal collega's zijn echt wel creatievelingen (ze hebben ook in jeugdbewegingen gezeten en zo, dus die zijn het gewoon om van die super originele dingen te bedenken!). En ze zijn ook creatief geweest om het te verstoppen voor mij...de weken voor mijn verjaardag ben ik heel weinig van mijn bureau weg geweest wegens kalme periode (normaal zit ik veel op de baan)...maar toch heb ik er niets van gemerkt!

Maar veel plezier ga ik er zeker aan beleven..Ik kom echt elke dag met een grote glimlach binnen als ik die mooie kalender naast mijn bureautje zie staan !

Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik3-8-2011 7:55:57

Amaai, zo'n superlieve en leuke collega's heb jij! Echt schitterend!

Geniet ervan en goed aftellen...

Ciao

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik3-8-2011 11:22:15

Super!!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...