Nu Online
Momenteel zijn er 345 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hehe, weer paar dingen 'gecovered'

2-8-2011 19:41:34
vandaag proefkapsel en proefmake up gehad : check
Knalrode pumps voor onder mijn trouwjurk : check
Juwelen bruid : bijna-check.
bruidsboeket : check

Brenda
10-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 515

Esther
3-9-2011
 Meld misbruik2-8-2011 22:17:43

jeeeeeeeeeeej!!!

Het begint op te korten hé

An
9-9-2011
 Meld misbruik2-8-2011 22:19:48

Ja, het begint serieus af te korten he ;)!

Elli
1-6-2012
 Meld misbruik3-8-2011 7:16:42

Leuk zeg!
Bij ons nog 10 maand, dus nog ff te gaan.
Maar ik ben ook op zoek naar knalrooie schoenen, tips van waar je die hebt gevonden?
Groetjes,
Elli

Tinne
2-9-2011
 Meld misbruik3-8-2011 11:41:36

voor de schoenen...
in antwerpen moet een winkel zijn met pump met verschillende vormen en hakken in wel 27 kleuren...
dringend bezoekje plannen!

Elli
1-6-2012
 Meld misbruik4-8-2011 7:11:14

Ok... ik moet toch in Antwerpen zijn om mijn kleed te gaan bestellen, dan plan ik wat meer tijd in! Bedankt voor de tip!
Elli

Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik4-8-2011 12:46:42

elli,

Tinne bedoelt Noé by Your in de Kloosterstraat, àlle kleuren en met 3 verschillende hakhoogtes van plat naar hak. Open van woe tot zaterdag en ook zondagnamiddag.
Ik kan alleen op ma/di dus ik moest elder heen en kocht de mijne in de Korte Gasthuisstraat, in zo'n piepklein winkeltje waar vooral veel flashy schoenen staan (zilveren uggs etc) die normaal mijn stijl niet zijn maar waarvan ik dacht: hier vind ik misschien wat ik zoek en klopte dus effectief.
ik ken de naam van de winkel niet meer, het is naast de ingang van de parkeergarage die in het midden van dat straatje zit.
Ze zijn met een heel klein hakje, lakleder en echt knalrood !

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...