Terug naar overzicht
jeeeeeeeeeeej!!! Het begint op te korten hé
Ja, het begint serieus af te korten he ;)!
Leuk zeg! Bij ons nog 10 maand, dus nog ff te gaan. Maar ik ben ook op zoek naar knalrooie schoenen, tips van waar je die hebt gevonden? Groetjes,Elli
voor de schoenen... in antwerpen moet een winkel zijn met pump met verschillende vormen en hakken in wel 27 kleuren... dringend bezoekje plannen!
Ok... ik moet toch in Antwerpen zijn om mijn kleed te gaan bestellen, dan plan ik wat meer tijd in! Bedankt voor de tip! Elli
elli, Tinne bedoelt Noé by Your in de Kloosterstraat, àlle kleuren en met 3 verschillende hakhoogtes van plat naar hak. Open van woe tot zaterdag en ook zondagnamiddag. Ik kan alleen op ma/di dus ik moest elder heen en kocht de mijne in de Korte Gasthuisstraat, in zo'n piepklein winkeltje waar vooral veel flashy schoenen staan (zilveren uggs etc) die normaal mijn stijl niet zijn maar waarvan ik dacht: hier vind ik misschien wat ik zoek en klopte dus effectief. ik ken de naam van de winkel niet meer, het is naast de ingang van de parkeergarage die in het midden van dat straatje zit. Ze zijn met een heel klein hakje, lakleder en echt knalrood !