Terug naar overzicht
Ja hier is het ook een tijdje stil nu, tot september dan weer alles tegelijk! in september pas afspraak met de fotograaf, parochiekoppel en ontwerper van mijn jurk! mijn bruidsboeket heb ik al (omdat ik geen echte bloemen neem). de ballonnen ook omdat we ze zelf vullen met helium. Uitnodigingen zijn ook ontworpen. wij moeten pas in november naar het stadhuis om de papieren in te vullen. De rest zoals proefkapsel en make up een maandje en half op voorhand. groetjes
Hoi We trouwen ook in maart Bij ons is feestzaal al gereserveerd - je moet zeker niet te lang mee wachten.Het stadhuis kan je vastleggen maximaal 6 maanden + 14 dagen voor je trouw maar in sommige gemeentes kan je de datum alvast reserveren.Maar voor de rest is bij ons ook nogal stil. Ben net met een halve oog aan het kijken voor een goeie naaister om mijn droomkleed te laten maken. Groetjes
Hejj alina, ja de feestzaal van ons ligt al vast van april ofzoiets.. dusja het is gewoon wachten om in november eens de menu te gaan bekijken enzo.. mijn trouwkleed is besteld van maart en komt pas in november binnen. en ja het stadhuis mogen we doen vanaf 26 augustus dus vanaf 6maand en 14dagen voor de datum. groetjes jamie x
Ideetjes om de ongeduldige brides-to-be te stillen * teksten voor viering of ceremonie bijeenzoeken * idem voor liedjes * zoeken van binnen- en buitenlocaties voor foto's * bijeenzoeken van adressen genodigden * eigen gelofte schrijven, herschrijven en nog eens aanpassen * playlist met favoriete nummers opmaken * eigen website opstarten (is ineens een hele klus)
Hey Jamie Amaaaj, zo lang wachten voor je kleed??? Ik zou dan ook beter snel werk van maken.. Dju toch, nu dat ik dacht dat ik even op mijn gemak kon zitten (alle kerkelijke voorbereidingen vallen bij ons weg, aangezien we niet voor de kerk trouwen).@Rebecca - over website - groot gelijk dat het een hele klus is, ik was ermee begonnen en jammer genoeg heb ik het te snel opgegeven Groetjes x