Nu Online
Momenteel zijn er 842 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis

2-8-2011 21:21:32
Normaal gezien gingen we niet op huwelijksreis maar nu zijn we toch aan het twijfelen. We hebben al 2 kindjes en zouden zonder hen gaan dus ik zou maar enkele dagen willen gaan. Misschien een dag of 3 à 4. Heeft er misschien iemand een leuk idee? Niets te actief. Meer een rust en geniet vakantie. Alvast bedankt voor de tips.

karen
15-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 861

Jana
5-5-2012
 Meld misbruik2-8-2011 21:29:27

mischien een midweekje de wellnesschalet in Ursel? je kan het googlen dan kom je op hun website. of een weekendje disney? Of een citytrip? of eventjes een weekje zon in griekenland ofzo?? er zijn zoveel dingen he :)

succes

Patrizia
2-6-2012
 Meld misbruik2-8-2011 21:33:15

Hoi ook wij waren aan het twijfelen om echt op huwelijksreis te gaan, omdat we ook al een dochtertje hebben (2.5 jr) en ik zou echt niet te lang willen wegzijn zonder haar. Dus hebben we er nu voor gekozen om een citytrip te doen onder ons 2, ergens in de week na onze trouw. Waarschijnlijk gaat het zoiets zijn als Barcelone of Athene. En in juli gaan we dan 2 of 3 weekjes naar Italië , op appartement onder ons 3-tjes Dan is iedereen content

Een collega van mij is enkele weken geleden naar Barcelona geweest en ze zei dat het zalig was! Ze heeft ook 2 daagjes aan het strand kunnen liggen en de rest van de tijd heeft ze winkeltjes afgegaan en wat in de stad rondgewandeld! ideaal hé!
Athene zou ik graag eens willen zien omwille van de geschiedenis van de stad! Echt mooi... Maarja t'is ieder zijn ding natuurlijk hé!
Alvast veel plezier met de zoektocht xxx

Tine
26-5-2012
 Meld misbruik3-8-2011 8:13:21

Barcelona is inderdaad een aanrader. Je hebt er vanalles, strand, winkeltjes, cultuur, lekkere restaurantjes. Ik ben er zelf vorig jaar geweest en heb een zalige citytrip gehad.
Je vind er ook geen al te dure hotelletjes en een vlucht kan je boeken via veuling.com ook niet al te duur.

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik3-8-2011 9:28:23

Een welness-uitstap is wel leuk (heb je veel mogelijkheden in bv Duitsland)
Een citytrip naar Barcelona is zeker aan te raden. Of Parijs.
Wij willen graag naar Athene maar dat is niet echt the pace to be momenteel (vrienden van ons zijn moeten vluchten wegens rellen enkele weken geleden=> lijkt me niet zo ontspannend)

Als je voor enkele dagen zou wegtrekken zou ik de verplaatsingen zo kort mogelijk houden zodat je optimaal van/op je bestemmingkan genieten.

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik3-8-2011 13:03:57

sun-/centerparcs ... kan je beslissen hoe lang je wil, toch volop genieten en kids kunnen mee. naargelang waar je boekt heb je welness mogelijkheden

karen
15-9-2012
 Meld misbruik3-8-2011 14:09:57

Leuk idee maar niets voor mijn toekomstige. En de huwelijksreis gaan we alleen doen want we trouwen pas in september en de oudste zit al in het 2de leerjaar en kan dus niet zomaar thuisblijven. In de zomer gaan we dan met zen allen zoals elk jaar.
Bedankt alvast voor alle leuke tips van iedereen!!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums