Terug naar overzicht
hier 1 dagje vroeger... spannend he!!! ze moeten nog een paar dingen geregeld worden maar dat komt wel in orde...ik kijk er zo ontzettend hard naar uit! geniet er van!
ik ben toch nerveus ze. Vanmiddag ga k naar de zaal om alles klaar te zetten.13% kans op regen, valt goed mee hé? Kweet just niet of ik achter paraplu's ga of niet... Wat ga jij doen? groetjes
Hey, aftellen... Super veel genieten!!!En veel veel geluk samen.... Groetjes Ellen
Voor ons is zaterdag ook de grote dag en ik hoop volledig mee op zonneschijn en geen druppeltje regen !! Maak er iets moois van !
Geef ons allemaal maar de zon, hier is het vrijdag D-Day:)
ook zaterdag, en ik hoop op zon! geen regen, maar ik neem voor de zekerheid een paraplu mee, je weet maar nooit hier! hier moeten we nog enkele dingen naar de kerk dragen en bloemstukjes ophalen maar voor de rest is alles in orde. Hoewel ik constant denk als ik maar niet verkouden wordt want mijn neus is soms wat verstopt :-)
ik ben juist achter paraplu's geweest... Nu geven ze al 77% kans op regen! Dju toch...maar, allé, kben voorzien :) daarnet naar de zaal geweest, ze gingen alles zelf klaarzetten, dus, nu efkes geen kopzorgen meer! zaaaaaaaaaaaaaliggroetjes
Wij trouwen ook zaterdag. Paraplu's staan klaar en de binnenlocatie voor onze fotoshoot is geregeld. 'k Had liever geen regen gezien, maar de voorspellingen zien er steeds slechter uit :( Jammer, maar toch zal het voor ons allen een prachtige dag worden.Als er geen zon is om te stralen, dan moeten we zelf maar stralen :) Geniet er allemaal van!!