Nu Online
Momenteel zijn er 353 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kriebels...

3-8-2011 9:14:38
Hey collega-bruidjes!

Vandaag nog exact één maand. Wat vliegt de tijd nu snel!

Ik had gedacht dat ik geen zenuwen zou krijgen tot vlak voor de dag, maar nu blijkt dat ik toch regelmatig kriebelkes krijg, tot ik eraan denk hoeveel werk ik hier thuis nog heb
Eergisteren mijn kleedje nog eens gezien, ben er nog altijd even verliefd op! Volgende week mijn proefmake-up... en vanaf dan begint het helemaal op te korten

Aan alle bruidjes voor dit weekend: ik duim mee voor droog weer!

Liefs
Esther

Esther
3-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 486

nicky
3-9-2011
 Meld misbruik3-8-2011 9:57:45

Hey

We trouwen dezelfde dag... spannend he. Hier ook kriebels toen ik daarnet zag staan
3-08-11. Volgende maand is het zover. Hier ook nog wat werk te doen maar ik ga er dit weekend eens invliegen, moet mijn misboekjes en menukaarten nog afwerken. We maken dit zelf. Het gaat nu echt wel snel... Veel succes nog met je voorbereidingen hé

Groetjes

Saskia
3-9-2011
 Meld misbruik3-8-2011 12:46:21

Toen ik deze morgen de datum zag kreeg ik toch ook even kriebels! Nu komt het wel heel dichtbij... En nog zoveel werk
Maar dat komt goed, geniet van het aftellen!

x

Samira
2-9-2011
 Meld misbruik3-8-2011 15:17:15

Hier een dagje minder op de teller staan en de vlinders fladderen al serieus in mijn buik.
Volgende week mag ik mijn kleedje nog es passen om de retouches te laten doen, dan nog afspraken kapper, proef make up. ja het zal vlug daar zijn!

Aan iedereen nog veel aftelgenot gewenst

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...