Terug naar overzicht
super mooie fotos. geniet nog maar goed na en nog is een hele dikke proficiat. vele groetjes natje
héél mooie fotos!! Een dikke proficiat! groetjes
Mooie foto's! Ben blij dat je een superdagje hebt gehad. De prijzen van Van der Valk zijn inderdaad voordeliger he. Wij doen ons feest in motel/restaurant Dennenhof in Brasschaat, ook van die groep. Ze geven zelfs korting op familieleden die blijven slapen in het hotel. Geniet nog na van je dagje he!!!!
Ja die korting hadden wij dus ook, maar ook voor de niet-familieleden! Gewoon iedereen die naar ons feest kwam. Ik denk dat er zo'n 20 kamers gereserveerd waren uiteindelijk door onze groep! En de foto's zijn inderdaad suuuuuperprachtig :) Again: wij zijn echt wel fan van Leentje Schoofs!extra foto's staan op www.leentjeloveslight.com , misschien zet ik er zelf nog een paar op facebook van de fotootjes op ons DVDtje :)
Amai super te lezen dat alles zo goed verlopen is! Mooie foto's idd! was haar ook al tegenkomen valt ze goed mee van prijs?
Mooie foto's van een stralend koppel! Proficiat!
Ik vond toch dat Leentje meevalt van prijs, maar al haar prijzen staan online op haar officiële website www.leentjeloveslight.com (dus niet facebook he)En anders kan je haar vrijblijvend mailen, ze is heel lief en antwoordt meestal ook snel :)
Hey, Super echt zeer zeer tof!!! Je was prachtig! Echt, zeer stralende bruid. Veel veel geluk samen en groetjes Ellen
Leuke foto's! Dikke proficiat en geniet van het getrouwde leven!
Proficiat!!!! Jullie foto's zijn inderdaad geweldig!! :) Geniet ervan!! xx
Gefeliciteerd! Zeer mooie foto's van een mooi koppel! XXX
Dag Evelien;) Gefeliciteerd!!! De foto's zijn echt mooi. Jij en je man zien er dan ook fantastisch uit! Leuk he, zo pas getrouwd zijn. Lekker genieten van elkaar. Groetjes Iris