Nu Online
Momenteel zijn er 604 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis venetie of barcelona??

3-8-2011 12:43:21
hey bruidjes in spe

pfff het weer is weer een ramp vandaag zo slecht weer.
dan begin je spontaan al te dromen over onze huwelijksreis.
we hebben 2 kindjes en willen maar 3 dagen op reis gaan dus dachten we aan een citytrip
maar twijfelen aan venetie of Barcelona.
welke raden jullie ons aan?

natje
12-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 1080

Britt
23-6-2012
 Meld misbruik3-8-2011 12:47:05

Venetie:) het straalt 1 en al liefde uit è:)

karen
15-9-2012
 Meld misbruik3-8-2011 13:01:15

Wij hebben ook 2 kids en willen ook maar enkele dagen weg. We hadden ook al aan Venetie gedacht maar Barcelona zou ook de moeite zijn. Venetie doet gewoon iets meer aan romantiek denken. Moeilijke beslissing.

nele
27-8-2011
 Meld misbruik3-8-2011 13:21:39

Wij zijn enkele weken geleden naar Venetië geweest en dat was echt super romantisch... Vooral zo'n tochtje in een gondel doet je hart wat sneller slaan... :)

Rebecca
26-5-2012
 Meld misbruik3-8-2011 13:28:20

Venetië is inderdaad heel romantisch maar ik vond het moeilijk om er 3 dagen te vullen. We waren na anderhalve dag al rond. We zijn graag op trot van 's morgens vroeg tot laat en dan biedt Barcelona volgens mij meer.

Hanne
1-10-2011
 Meld misbruik3-8-2011 13:32:57

Ik ben al in Barcelona geweest, maar nog niet in Venetië. Ik was niet zo gecharmeerd door Barcelona, het is een zeer grote stad en de mensen zijn niet zo vriendelijk. Er is wel echt heel veel te zien en er is veel variatie. Dus, ik zou zeggen: als je een echte citytrip wil, is Barcelona beter dan Venetië. Als je op zoek bent naar een gezellig en fijn weekendje weg met z'n tweetjes, dan zou ik voor Venetië gaan.

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik3-8-2011 17:29:31

En wat denk je van Rome? ;-)

Nog niet in Venetië of Barcelona geweest maar wel al een paar keer in Rome. Er is enorm veel te zien en bovendien vind ik het ook wel lekker romantisch ;-).

Groetjes!

Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik3-8-2011 19:38:57

Venetië is heel romantisch: een gondeltocht is superleuk, er zijn een paar goede restaurants (wel goed rondkijken), tal van beroemde en mooie bezienswaardigheden en je kan er heel leuk shoppen. Je moet er wel je portemonnee bovenhalen want alles is nogal duur. Barcelona is misschien minder romantisch maar heeft natuurlijk wel alles: shoppen, lekkere restaurants, veel bezienswaardigheden én een strand. Veel hotels hebben ook een zwembad. Dat ga je in (centrum) Venetië niet vinden.
Rome is ook echt SUPER! Ben echt verliefd op deze stad maar ben ook niet onpartijdig want ik ben daar ten huwelijk gevraagd :)

ilse
7-8-2010
 Meld misbruik4-8-2011 7:47:54

Hey,
Ik heb beide steden al bezocht en het hangt er een beetje vanaf wat je wil. Venetië heeft veel uitstraling en zoals de dames hierboven al aanhaalden, een gondeltochtje is romantisch.
Barcelona is naar mijn mening een beetje overroepen, heeft veel minder klassieke charme. Maar het is wel een superleuke stad met het strand, goeie restaurantjes (ook goed zoeken), veel winkels (shopping paradijs daar)...
Rome is ook heel mooi en er is veel te zien.
Groetjes

Veerle
2-7-2011
 Meld misbruik4-8-2011 9:39:21

Mijn voorkeur zou uitgaan naar Venetië. Ik heb beide al bezocht en Venetië is toch véél authentieker en gezelliger dan Barcelona, wat voor mij gewoon een grootstad is...

larissa
11-8-2012
 Meld misbruik4-8-2011 13:14:41

als je met kinderen moet gaan zou ik zeker niet naar venetie gaan we zijn er dit jaar ook naar toe gegaan en het is heel vermoeiend de ene brug naar de andere het is heeeel mooi maar dit moet je onder jullie 2 doen dan kunne jullie er echt van genieten want anders wordt het een fiasco.... ik had er mensen gezien met kinderen en geloof me dat was niet fijn om te zien... maar de beslissing ligt met jou ik zou eerder kiedezen voor Rome als je dan toch naar italie wilt gaan of naar Milaan...

groetjes

Delphine
20-7-2013
 Meld misbruik4-8-2011 17:23:43

Hey,

Wij zijn enkele jaren geleden naar Italië gereisd en voor 1 dag hebben we Venetië bezocht. Venetië is dan wel zeer romantisch, echt veel valt er niet echt te beleven. Op een dag hadden we het wel gezien en voor kindjes zijn er niet zo veel opties.
Barcelona ben ik nog niet geweest, maar is toch een grote stad met veel mogelijkheden vermoed ik.

Wat jullie ook doen, geniet ervan!!

Delphine

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums