Terug naar overzicht
een collega van mij is ook kapser aan huis en woont in lier haar naam is charissa haar gsm nr is 0472225376 groetjes :)
Ik woon ook in Lier en ik heb Kajos Coiffure geboekt :-) Op het forum zijn er niet veel commentaren over, maar ik heb er wel een goed gevoel bij. www.kajos.be Groetjes
Ik heb Hani Fé geboekt, zowel voor haar als make-up. Ik ben er echt héél tevreden van! http://lart-visage-hani.skynetblogs.be/
Hoi renske en Lynn, Hebben jullie iets van prijzen (zowel proef als op de dag zelf) en/of een foto van jullie kapsel? Je mag het me ook steeds mailen via Spoenkie6@hotmail.com Dank u! Groetjes, Vicky
Hoi Sofie, Zoals hierboven vermeld: Charissa 0472 22 53 76 Zij gaat het mijn ook doen en over de proefjes ben ik echt super content!!!! Groetjes, Cindy
Informatie en prijzen zijn ook hier meer dan welkom: stefanieverberckt@hotmail.com. Ik heb al eens aan het rond horen geweest maar blijkbaar is enkel een kapper/kapster vinden niet zo eenvoudig. Als ze horen dat ik al samenwerk met een visagiste bieden ze hun diensten enkel in pakketvorm (haar+makeup) aan. Pff, Stefanie
hey ik woon in lier, en ik zit ng wel op school en doe haartooi en opsteekkapsels is iets waar ik heel goed in ben. Ik mag trouwens volgend jaar iemand zen haar gaan doen die hier op deze site ook lid is Nancy Vervoort en ben bij haaar al wat proefkapsels gaan doen e die was er heel content over enz. ik ben wel geintreseerd om het te doen. Als je mij ilt contacteren is op het e-mail adres: caseyverbeeck@hotmail.com
hey ik woon in lier, en ik zit ng wel op school en doe haartooi en opsteekkapsels is iets waar ik heel goed in ben. Ik mag trouwens volgend jaar iemand zen haar gaan doen die hier op deze site ook lid is Nancy Vervoort en ben bij haaar al wat proefkapsels gaan doen e die was er heel content over enz. ik ben wel geintreseerd om het te doen. Als je mij wilt contacteren is op het e-mail adres: caseyverbeeck@hotmail.com laat aub iets weten dank je grtjes casey
Hoi, wij trouwen in aug. 2012. ik ga bij mn ouders slapen en wonen in K'hooikt (Lier). (zelf woon ik in Vorselaar).Ik was van plan om mn kapper daar te nemen die ik al ken van vroeger, maar twijfel een beetje of die wel goed is qua opsteken,... . dus als ik iemand beter vind dan ben ik toch geruster.wanneer kan je best starten met proefkapsels?? momenteel ben ik mn haar nog volop aan het laten groeien, maar twijfel of het tegen dan wel lang genoeg is... had het ook graag opgestoken. weet iemand waar je zo'n extentions kan kopen die je kan vastklikken aan u eigen haar en het niet opvalt als je u haar laat opsteken.alvast bedankt !!