Terug naar overzicht
Hey hey Ik kan je mijn voorlopige misboekje eens mailen maar wil ook nog graag voorbeelden krijgen hoor zodat ik nog kan aanpassen als ik betere tekstjes vind. P.S. : Hier is het nog een 11 maanden dus ben er ook vroeg bij :D Groetjes.
hejj... als je wil mag je dat altijd eens doorsturen groetjes
Heb je net een mailtje gestuurd. Laat je me weten wat je ervan vind en wat je eventueel zou veranderen. Groetjes Romina.
HalloIk moet zelf ook nog beginnen. Ik heb wel een paar websites gevonden: http://www.renaat.be/webdoc1408.htmhttp://www.gezinspastoraal.be/231/huwelijksvoorbereiding/huwelijksviering/materiaal-voor-het-samenstellen-van-de-viering#Gebedsdiensthttp://pastonet.be/liturgia.html Misboekjes mag je mij ook altijd mailen: onzetrouw@hotmail.com.Alvast bedankt!
Hejj romina, ik vindt het wel al zeer mooi het boekje.. kzal het nog eens op mijn gemak doornemen maar de teksten zijn zeer mooi. aanpassingen zou ik op dit moment ook niet echt kunnen bedenken dus kzou zeggen doe zo voort het is een mooi boekje groetjes
hey Jamie, Merci voor de reactie. Het is wel nog niet helemaal af want moet de muziek er nog tussen zetten. Heb nu alleen intredelied en ben er nog niet uit welk instrument. Wou eerst sax maar heeft mijn zus ook laten spelen in haar trouwmis dus ben op zoek naar ander instrument. Als jij of iemand een idee heeft. Groetjes.
Dag RominaJouw misboekje is heel prachtig. Ik vind de tekst over de 5 kaarsjes heel mooi. En zeker met de huwelijkskaars verderop. Je hebt er veel werk in gestoken.Je kan misschien een viool of piano gebruiken. Groetejs
Wil iemand ook haar boekje naar mij sturen aub? Ook ik ben er net aan begonnen. Romina misschien? Ik lees veellof over jou boekje ;-) Alvast hartelijk bedankt! Groetjes, Vicky
Hey hey Merci voor de complimenten. Dan ben ik toch al gerust én het is nog niet eens helemaal af. Ik denk eigelijk dat er nog vanalles uit moet, dat het anders te lang gaat worden. Moeten trouwens nog een paar liedjes tussen. @Vicky: Als je me je e-mail geeft zal ik ons misboekje eens mailen. Groetjes.
Wil iemand ook haar boekje naar mij sturen aub? Wil er ook aan beginnen maar weinig inspiratie.Voorbeelden mag je mailen naar: valeke_21@msn.com Groetjes. Valérie
Pff er zijn niet veel mensen die het boekje sturen.. ik heb nog maar enkel het boekje ontvangen van romina.. dank u daarvoor, maar kzou toch graag nog wat andere boekjes vergelijken en bekijken dus als er mensen zijn die nog zin hebben om hun boekje te mailen... doe gerust
blijkbaar toch geen eenvoudige opdracht hé. Zouden jullie, pleaaaaaase ook jullie boekje naar mij willen doorsturen? Alvast bedankt!!!! veerlelaeven@yahoo.com
Hey hey Veerle, valérie: Ik heb jullie mijn misboekje ook doorgestuurd. Hoop dat het jullie kan helpen. Laat we weten wat jullie ervan vinden hé. P.S.: Moet er wel nog liedjes tussen zetten Groetjes.
Hey Bruidjes,Zou er iemand naar mij ook een voorbeeld willen sturen van het misboekje, want ben er echt niet goed in :-)Alvast bedanktGroetjes
deborah.serrien@hotmail.com
zou ik er ook een kopietje van mogen hebben. aileentje2003@hotmail.com
Ik ben ook eens benieuwd naar het misboekje, kan je het naar mij ook eens doormailen aub? samiragoutsmet@hotmail.com? Alvast ne dikken merci!