Terug naar overzicht
Hoi Da's raar wat betreft de tgv...bij ons zat dat er gewoon bij in, zowel op alle offertes als op onze officiele factuur (waarvan we het voorschot betaald hebben). Er staat op: inclusief Brussel-Parijs per Thalys. En qua verzekering, ons hadden ze dat ook aangeraden, maar onze verzekeringsmaatschappij sluit geen reis- en annuleringsverzekeringen af, dus wij gaan het nu toch afsluiten via hen (zij doen dit via www.europeesche.nl). Lieve groetjes Chantal
Oh en richt je mail of telefoons altijd naar Vincent Van Campen of naar Ramon Dwarkasing (de laatste is de Managing Director).....als zij iets regelen, doen ze het altijd heel goed. Wij hebben twee keer een reactie gehad van een Sami...en die heeft een aantal dingen wel goed overhoop gehaald, waardoor Vincent of Ramon dit steeds (met veel correctheid) hebben rechtgezet! Heb de indruk dat Sami nog niet alle kneepjes doorheeft, dus misschien heeft hij bij jullie ook de fout van de TGV gemaakt? Lieve groetjes Chantal
bij ons is dit een zekere joost en wij moeten op 4 dagen tijd ons volledig bedrag betalen..maar wij vertrekken dan ook wel in oktober...
Ik werk zelf in een reisbureau.Normaal kan je geen verzekeringen in het buitenland laten uitschrijven (bijv. in NL) dus ik vind het raar dat Mauritiustravel een verzekering voor Belgen kan uitschrijven?? Ik zou dit toch eerst maar eens checken hoor! Wij werken in het bureau samen met De Europese en wij kunnen die enkel 'boeken' voor mensen die officieel in België gedomicilieerd zijn... X
Hallo, Ik zou ze de vorige offertes even terugsturen... en erbij zeggen dat het toen wel inbegrepen was. Wij hebben ook bij hun geboekt maar zijn vanuit Dusseldorf vertrokken. Bekijk eens wat het verschil is als jullie dit zelf boeken en of het de moeite is om zelf te boeken... Je kan best een verzekering nemen in België, wij hebben dit via Touring gedaan... Groetjes Annelies