Nu Online
Momenteel zijn er 577 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

mauritius travel nl

3-8-2011 20:25:11
hallo iedereen,
wij hebben zoals vele van jullie ook geboekt bij mauritiustravel.nl , van prijzen enzo zijn we tevreden, het enige dat ons wat dwars zit is dat ze ons beloofd hadden vanuit brussel te vertrekken en tgv was inbegrepen tot in parijs..
dit stond in alle verschillende offertes die we opgevraagd hadden dit allemaal voor dezelfde prijs , nu we onze feitelijke offerte hebben gekregen zit er onze tgv niet in en zouden we dit zelf moeten regelen, als het reisbureau voor ons zou doen, kost het ons nog is extra 200 euro pp..wie heeft dit ook meegemaakt?
en waar zijn jullie verzekerd voor jullie reis, want ze raden het aan om dit in belgie te doen..
groetjes nele

nele

Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 2258

Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik3-8-2011 20:43:32

Hoi

Da's raar wat betreft de tgv...bij ons zat dat er gewoon bij in, zowel op alle offertes als op onze officiele factuur (waarvan we het voorschot betaald hebben). Er staat op: inclusief Brussel-Parijs per Thalys.

En qua verzekering, ons hadden ze dat ook aangeraden, maar onze verzekeringsmaatschappij sluit geen reis- en annuleringsverzekeringen af, dus wij gaan het nu toch afsluiten via hen (zij doen dit via www.europeesche.nl).

Lieve groetjes

Chantal

Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik3-8-2011 20:47:48

Oh en richt je mail of telefoons altijd naar Vincent Van Campen of naar Ramon Dwarkasing (de laatste is de Managing Director).....als zij iets regelen, doen ze het altijd heel goed. Wij hebben twee keer een reactie gehad van een Sami...en die heeft een aantal dingen wel goed overhoop gehaald, waardoor Vincent of Ramon dit steeds (met veel correctheid) hebben rechtgezet! Heb de indruk dat Sami nog niet alle kneepjes doorheeft, dus misschien heeft hij bij jullie ook de fout van de TGV gemaakt?

Lieve groetjes

Chantal

nele

Meld misbruik4-8-2011 9:05:48

bij ons is dit een zekere joost en wij moeten op 4 dagen tijd ons volledig bedrag betalen..maar wij vertrekken dan ook wel in oktober...

Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik4-8-2011 11:19:25

Ik werk zelf in een reisbureau.
Normaal kan je geen verzekeringen in het buitenland laten uitschrijven (bijv. in NL) dus ik vind het raar dat Mauritiustravel een verzekering voor Belgen kan uitschrijven?? Ik zou dit toch eerst maar eens checken hoor! Wij werken in het bureau samen met De Europese en wij kunnen die enkel 'boeken' voor mensen die officieel in België gedomicilieerd zijn... X

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik4-8-2011 17:22:42

Hallo,

Ik zou ze de vorige offertes even terugsturen... en erbij zeggen dat het toen wel inbegrepen was. Wij hebben ook bij hun geboekt maar zijn vanuit Dusseldorf vertrokken. Bekijk eens wat het verschil is als jullie dit zelf boeken en of het de moeite is om zelf te boeken...

Je kan best een verzekering nemen in België, wij hebben dit via Touring gedaan...

Groetjes
Annelies

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...