Nu Online
Momenteel zijn er 347 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

11/08/12

3-8-2011 22:34:13
wie trouwt er nog deze dag? en welke dingen zijn bij jullie al in orde?
uit curieusiteit :)

gitte
11-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 396

Evi
18-8-2012
 Meld misbruik4-8-2011 1:49:20

hello!

Wij trouwen een weekje na jullie dus qua voorbereiding beetje tzelfde :)
Bij ons zijn de zaal, de fotografe en de DJ al vast. wat mijn kleed betreft kunnen we niet echt vergelijken: mijn broer is mode-ontwerper en zal zich samen met mijn mama over mijn kleed ontfermen maar als ik zo zie bij de andere bruidjes hier op het forum zijn er toch al wel wat bruidjes die hun kleed al zijn gaan passen enzo.
-Wij gaan zaterdag naar vervoer zoeken (busje), ik denk dat we daar ook wat vroeg mee zijn maar mijn schoomoeder heeft MS en is rolstoelgebonden dus daar moeten we extra aandacht aan geven.
de bruidswagen is mijn toekomstige zijn huiswerk: hij is een echte autoverslaafde/verzamelaar en hij wil echt een pronkstuk (geweldig want de auto die hij wil vind je echt NERGENS om te huren in België! :p )
-voor de rest gaan we na 15 augustus al eens een klapke doen met mr pastoor :)
-vanaf 1 september kan je in onze gemeente een huwelijksdatum voor 2012 reserveren dus dat gaan we dan ok direct doen
-en september/ oktober gaan we save-the-date-magneten versturen om alvast de datum door te geven aan genodigden.
-vermoedelijk oktober zullen we onze huwelijksreis vastleggen, dan komen de nieuwe cruise-brochures uit

Hebben jullie al veel gedaan?

Liefs,
Evi & Lex

gitte
11-8-2012
 Meld misbruik4-8-2011 12:15:11

hey,

wij zijn nu druk bezig met naar zalen te kijken maar voor de rest hebben we nog maar weinig gedaan. maar hebben het ook pas vanaf vorige week besloten :)
onze datum en uur ligt al vast in het gemeentehuis.
maar we trouwen niet voor de kerk dus das al een zorg en heel wat voorbereiding denk minder :)
mijn kleed weet ik niet zo goed wanneer ik daar voor moet beginne zien.
en fotograaf heb ik ook al geleze da je daar heel rap voor moet zijn :)
auto voor ons gokke we op de mooie auto van mijn vriend zen tante :)

groetjes

larissa
11-8-2012
 Meld misbruik4-8-2011 12:56:33

heyyyy bruidje in spe,

ik trouw op dezelfde dag als jou!!!! we hebben al verschillende voorbereidingen gedaan.

* zaal vastgelegd
* ceremoniemeester alleen als je dit wilt maar dit is heel gemakkelijk zorg wel dat je op tijd bent met hem vast te leggen
* fotograaf
*dj
* italiaanse band
* bruidskindjes
* getuigen
* uitnodigingen zijn ze aan het ontwerpen
* verlopige gastenlijst
*kerk is vastgelegd
* gemeente ging bij ons nog niet aangezien dit 6 maanden op voorhand pas gaat
* thema italie
* * bruidsauto

voor de rest is het nog heel vroeg om te gaan rondkijken
ik ben momenteel nog bezig voor mijn figuur een beetje bij te schaven en ik ga pas kijken in september oktober voor mijn kleed aangezien dan de nieuwe collecties binnenkomen lijkt het me beter om dan eens te gaan kijken want je figuur kan door de stress ook nog wel veranderen!!! wat hebben jullie als thema ????

groetjes larissa

gitte
11-8-2012
 Meld misbruik4-8-2011 14:37:39

hey,

als thema zijn we nog aan twijfelen. ik ben helemaal zot van disney en zou graag zoiets er in verwerken :) maar mijn vriend denkt dat het wat kinderachtig over komt :) dus daar zijn we nog nie zo uit.

de getuige weten we ook al wie maar we dachten dat het mss nog wat te vroeg was om te vragen?

wel plezant om te weten dat er zo nog zijn die dezelfde dag trouwen als ons :)

robine
31-8-2012
 Meld misbruik7-8-2011 21:39:42

Hoi,

wij trouwen 31/8 en hebben volgende voorbereiding :

- dj
- bruidskindjes (onze eigen)
- getuigen
- verlopige gastenlijst
- gemeentehuis ligt al van begin dit jaar vast
- zaal gevonden, enkel nog gaan bezichtigen
- al een idee van trouwringen, enkel nog bestellen
- trouwwinkel Cermo in Turnhout... in oktober gaan passen ( eind september kwam nieuwe collectie binnen)

verder ook nog niet veel.

robine
31-8-2012
 Meld misbruik7-8-2011 21:41:32

Gitte,

in mijn winkel duurt het toch 3-6 maanden levertijd... dus heb het graag op tijd..

gitte
11-8-2012
 Meld misbruik7-8-2011 21:49:32

bij welke winkel is dit?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...