Terug naar overzicht
Proficiat met jullie huwelijk!! Aan je verslagje te lezen hebben jullie ervan genoten! Jammer genoeg kan ik de foto's niet zien, vermoedelijk een instelling op facebook niet in orde. (mss even kijken bij je privacyinstellingen). In ieder geval, geniet nog van de wittebroodsweken!! Grtjs Sara
je kan nog eens proberen, ik heb het aangepast normaal gezien moet het nu wel lukken!
Helaas, kom er niet op... Ge maakt het wel spannen zo hoor
ik ook niet :)
ik ook niet... ben anders wel nieuwsgierig!! ;)
ik ook niet :-)
hey ik kom er ook niet op
tjiens... vreemd!Iemand hier ervaring mee? En hoe moet ik dit dan oplossen?
en anders moeten jullie mij maar even toevoegen: Ilse Valee...Heb mijn privéinstellingen aangepast naar iedereen dus normaal gezien moet dat dan toch werken. begrijp er niks van! Anders stuur je even een privéberichtje met u email en dan stuur ik wat fotokes door! Zo kunnen jullie ook meegenieten :-) Groetjes
Hallo dag Ilse ik heb je toegevoegd op Facebook maar onder de naam van mijn vriend Xavier Delcroix! Dikke proficiat met jullie huwelijk, ik ben zeer benieuwd naar de fotokes! groetjes Kimberly
hallo Jammer kom ook niet op de foto's. Spijtig anders kon ik eens kijken naar je foto's want wij zijn van lanaken afkomstig. We willen foto's maken in opgrimbie bij de plas. proficiat met jullie huwelijk trouwens. groetjes wendy
jammer maar ik kan ze ook niet zien!!!
Ik heb je ook toegevoegd!
Ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd via facebook.Groetjes,Cindy