Nu Online
Momenteel zijn er 585 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Orsini betrouwbaar of onbetrouwbaar?

4-8-2011 10:01:21
Beste bruidjes,

Even geleden kocht ik mijn ringen bij Orsini aan spijtig genoeg wist ik toen nog niet wat ik nu weet.

Ik vind op het web vele slechte engelse reviews terug van mensen die Orsini bezochten en die absoluut niet tevreden waren.

Op het eerste zicht werd een vlotte indruk gemaakt bij mij wel niet echt formeel maar goed niets om me ongerust in te maken. De prijzen en de kwaliteit die ze me voorstelde voor de diamanten vielen erg goed mee nu geloof ik er allemaal al niet zo meer in!

Ze hebben me een certificaat beloofd maar of dit ook in orde gaat zijn of of ik dit werkelijk ga krijgen wil ik toch nog wel eerst zien en dan geloven want sommigen spreken zelfs over zelf geschreven certificaten waarna ze nadien dan toch nog boven komen met een echt certificaat en dan stel ik me dezelfde vraag als de meesten ... hoe weet je dat in godsnaam dat deze correct is!

van een zeer ongeruste bruid,
Sylvie

mklklkmm

Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1187

elise
10-12-2011
 Meld misbruik7-8-2011 19:59:23

Hey,

Mijn verlovingsring komt van bij Orsini.
De ring zelf is prachtig maar helaas was hij te groot. Toen mijn verloofde de ring ging kopen, hadden ze gezegd dat het maar 1 dag duurde om deze te verkleinen. Wanneer we dan uiteindelijk de ring gingen afgeven (eindelijk de ring in handen en hem opnieuw moeten afgeven!), werd dit al een hele week. Uiteindelijk heb ik 6!! weken moeten wachten eer ik hem opnieuw mocht gaan halen. De hele tijd moesten we steeds zelf bellen om te vragen wanneer hij klaar ging zijn. De service was dus echt niet wat het moest zijn. Maar het resultaat was wel in orde en het certificaat ook.

Groetjes

mklklkmm

Meld misbruik8-8-2011 14:54:32

Beste Elise,

Bedankt voor je antwoord. Dit is toch een "kleine geruststelling" want alle commentaren die ik op het internet over hen lees, vooral engelstalig voorspellen niet veel goeds!

Groetjes,
Sylvie

frederica
19-6-2011
 Meld misbruik11-8-2011 17:31:53

Hey Sylvie,

Ik hoop dat je mijn privéberichtje hebt ontvangen? Ik deel de mening van Elise...Ook dezelfde ervaring met mijn verlovingsring gehad trouwens. De certificaten zijn in orde.

Groetjes!

Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik13-8-2011 23:31:24

wij zijn maandagavond om 17h30 naar Orsini gereden en hebben daar op 10 minuten tijd onze trouwringen gekozen én besteld.
Vrijdagmiddag om 12hr kreeg ik telefoon : ze waren al binnen.
Zaterdagmiddag is mijn aanstaande ze gaan halen, de zijne was iets te klein, gingen ze meteen aanpassen en tegen 18hr mocht hij terug langsgaan en was alles idd in orde.
De gravering is correct en het certificaat ziet er echt uit.

dus wij zijn tevreden in elk geval.

mklklkmm

Meld misbruik12-9-2011 14:20:18

Beste bruiden,

Ik ben allen héél blij voor jullie maar voor mij is het spijtig genoeg anders uitgedraaid! Ik kreeg geen certificaat mee, ondanks discussie met de verkoopster hierover, enkel een papiertje met 2 jaar garantie! Hallo het is geen wasmachine die ik koop!!!

Het zou een diamanten ring dienen voor te stellen met 12 diamanten in want die prijs betaalde ik ervoor! In prinicipe gingen dit er meer zijn hij stond zo getekend op de bestelbon maar hij is dus niet geworden zoals opgetekend! Ook dit vind ik al niet kunnen.

Zelfs over mijn wit goud twijfel ik... het is een stuk lichter dan mijn verlovingsring die wel wit goud is en ik veronderstel dan ook dat ik zowel op mijn goud en diamanten zwaar bedrogen ben! Bij mijn verlovingsring kreeg ik netjes een certificaat mee bij Orsini dus niet hun uitleg : voor zo'n kleine diamanten (gewone diamanten in de ring) geven ze geen certificaat hetzij dat je 200 € per diamant betaald!

De zetting was niet zoals gekozen nl. dicht en tss deze diamanten zijn er gaatjes + er zat één diamant zeer los waardoor die heen en weer schuift voor een diamten ring van 1 500€ had ik wel iets anders verwacht!

Ik ben mijn inziens zwaar opgelicht en ik raad iedereen aan zijn ring door een kenner te laten controleren indien ze van Orsini komen! Ikzelf zal dit ook nog doen en de nodige stappen tegen Orsini ondernemen want dit is zwaar bedrog.

Hopelijk heb ik hiermee toch een paar bruidjes gewaarschuwd! De mensen achter me zijn ook onmiddellijk vertrokken toen ze zagen dat ik geen certificaat kreeg!

Mvg,
Sylvie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...